وقتی باید تو را هنوز دوست داشت

🔹از این سکوت و اضطراب خفقان آور کرونایی و تعطیلی ادامه دار و نامعلوم لیگ برتر واقعا چه خبر و موضوعی می تواند دوباره هواداران آبی را به شنیدن خبرهای تیم محبوبشان دلگرم کند بازگشت ستاره های تیم شان است.
🔹یکی از این ستاره ها شیخ دیاباته است، بازیکنی که هر بار که به استراحت و مرخصی خارج از کشور رفته پس از مدتی به ایران و تمرینات برگشته است.
🔹هر چند یادمان هم نرود که تسویه کردن و حتی پرداخت کردن بخشی از مطالبات و حقوق معوقه این بازیکن هم دلیل بر بازگشت ایشان به ایران و تمرینات بوده است.
🔹کاری که مدیران گذشته هرگز در قبال مامه تیام و جباروف و استراماچونی انجام ندادند و باعث سفرهای بی بازگشت آنان به کشورشان شدند.
🔹هر چند هنوز از وضعیت نامعلوم لیگ برتر خبر نداریم، هنوز نمی دانیم که هفته های باقیمانده به چه سرانجام امیدوار کننده ای خواهد رسید و تکلیف شروع لیگ فصل آینده چه می شود.
🔹اما باشگاه استقلال و تیم استقلال باید تکلیف خودشان را بدانند.. باشگاه در قبال بازیکنان خود بویژه ستاره های تیم مسئول است و چه در صورت ادامه پیدا کردن لیگ این فصل و چه مشخص شدن سرنوشت شروع لیگ فصل آینده باید تکلیف بازیکنان خود را روشن کند.
🔹بازیکنانی که شاید با تعطیلی لیگ در ایران برای خود زیاد مشتری پروپا قرصی پیدا نکنند، اما تیم های حوزه خلیج فارس و تیم های عربی برای پرداخت پول بیشتر برای جذب ستاره هایمان از همین حالا دندان تیز کرده اند.
🔹مدیران باشگاه باید از همین امروز، تکلیف بازیکنان ستاره تیم را از جمله قائدی و مطهری و دیاباته و ملیچ و کریمی و…و… را روشن کند و هرگز به این سادگی راضی به از دست دادن بازیکنانش نشود.
🔹شاید شیخ دیاباته امروز به ایران و تمرینات بازگشته است اما هنوز سرنوشت تمدید قرارداد او برای یکسال آینده مشخص نیست.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.