وقتی من و تو ما شدیم

اتحاد-آبی

اختصاصی آبی پوشان : اینروزها وحدت بین هواداران استقلال موج میزند . هواداران استقلال بعد از سه فصل ناکامی حال دریافته اند که باید متحد شوند باید باهم باشند و یک صدا باشند .

آری در برابر قدرت رسانه ای و نفوذ مدیریتی رقیب باید باهم باشیم باید من و تو ما شویم تا موفق باشیم . چند فصلی بود که هرکداممان ساز خودمان را میزدیم. برای خود جناح و حزبی درست کرده بودیم و حامی اشخاص بودیم . الان به این نتیجه رسیدیم که باید باهم باشیم به دور از نام افراد , استقلال را محوریت قرار دهیم .

وقتی من و تو ما شدیم همگی یکصدا منصوریان را صدا زدیم چاره ای جز آوردن یکی با قلب آبی برای دوای درد آبی نداشتن و او را آوردند . وقتی مقابل وزارت جمع شدیم مدیریت فهمید که پای آبرویش در میان است و باید بجنگد باید بختیار و کاوه و… را حتی اگر شده از چنگ قطری های تا بن دندان مسلح در بیاورند . وقتی من و تو ما شدیم صدایمان را شنیدند . هنوز اتفاقی نیافتاده و باید متحد تر باشیم , باید باهم باشیم تا فریادمان گوش بدخواهان تاج بزرگ را کر کند .

فضای مجازی بهترین ابزار برای ما شده است تا دلهایمان را زبانهایمان را خواسته هایمان را یکی کنیم و دلهای آبی مان را با مشت و فریاد آبی شاد کنیم . حق گرفتنیست و دادنی نیست و ما استقلالیها حقمان را از این فوتبال خواهیم گرفت چون من و تو ما شده ایم .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “وقتی من و تو ما شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.