وقتی تکلیف شان با خودشان روشن نیست

🔹مانده ایم بین این خلق که نمی دانیم تکلیف شان حتی با خودشان هم روشن نیست.
🔹ثانیه ها و دقایق و ساعت ها و روزها و هفته ها دارد به سرعت برق و باد می گذرد اما این خلق اصلا عین خیالشان نیست.
🔹تیم بدون مدیرعامل است و حالا که باید خیلی زود تصمیم بگیرند و تیم را لااقل از بابت داشتن یک مدیر راحت کنند در حال گذران زمان هستند و آن زمانی که باید برای انتخاب یک مدیر صبر می کردند و بیشتر فکر می کردند خیلی زود به اسامی همچون افتخاری و بعدها فتحی رسیدند و سرنوشت کار هر کدام شان هم مثل روز روشن شد.
🔹اما ما نمی گوییم که فتح الله زاده عالی است اما فعلا تنها کسی که امتحانش را در مدیریت پس داده است و هواداران با او سالیان سال خاطره های خوب و خوش دارند و تنها مدیر موفق چند دهه گذشته در باشگاه استقلال بوده است تنها او را می شناسند و به او اعتماد دارند.
🔹وقتی اسامی همچون واعظ آشتیانی و افشارزاده و افتخاری و فتحی نتوانستند روی هم رفته جز یک قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی برای باشگاه و تیم استقلال افتخار بدست بیاورند، چرا باید دوباره دنبال گزینه ای برای مدیرعاملی باشگاه استقلال بود که ناشناخته است و باید امتحانش را در باشگاه استقلال پس بدهد؟
🔹بیش از یک هفته از اعتراض ها و استعفای اجباری فتحی می گذرد و هنوز باشگاه مدیرعامل ندارد و توسط کسی سرپرستی می شود که خود مخالفان بسیاری از سوی هواداران دارد.
🔹اگر درست پس از رفتن فتحی، بر خلاف میل باطنی شان (منظور وزارت ورزش است) فتح الله زاده را جایگزین او می کردند حال و پس از گذشت یک هفته هنوز هواداران سردرگم نمی شدند.
🔹در همان یک هفته گذشته، مذاکره ها از طریق مدیرعامل محبوب آبی ها دنبال می شد و به مراتب می دانیم که مذاکره فتح الله زاده با استراماچونی می تواند بهترین خواسته و گزینه برای هواداران آبی بر دو منصب مدیریت و نیمکت سرمربیگری آبی پوشان باشد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.