وقتی منصوریان سپر بلای آقایان می شود

?یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای آبی پوشان?

✍? وقتی منصوریان سپر بلای آقایان می شود

✍️ محمود فخرالحاج از قم

بیشتر از اینکه امروز از شکست تیم مان و عملکرد ضعیف تیم محبوبمان گله کنیم از سکوت و بی اعتنایی مسئولان باشگاه در مقابل این بی عدالتی گله مندیم..از اینکه چرا باید به جای اینکه آنها از حق تیم تحت مسئولیتشان حمایت و دفاع کنند باید این اعتراض ها و گلایه ها را از زبان سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی شاهد و ناظر باشیم.
اینکه چرا باید سرمربی تیم پس از پایان بازی اینطور گله هایش را به سوی فدراسیون فوتبال پرتاب کند بدون اینکه بدانیم که وظیفه سرمربی توضیح و شرح اتفاقات بازی و شیوه بازی تیمش می باشد نه اعتراض و شکایت و گله از مسئولان فوتبال در مقابل بی عدالتی اجرا شده بر تیمش.
آری ما هم بیشتر از اینکه از شکست تیم محبوبمان گله مند باشیم بیشتر از این سکوت ها و بی اعتنایی های مسئولان باشگاه گله مندیم که با این سکوتشان راهی را برای اعتراض سرمربی باز کنند..اینکه چرا سرمربی تیم باید سپر بلای این آقایانی باشد که خودشان مسئول دفاع از حق تیم تحت مدیریتشان است نه سرمربی تیمی که وظیفه اش چیز دیگری است.
امروز اگر علی منصوریان به کمیته اخلاق احضار شد تنها و تنها به دلیل دفاع از حق تیمی بود که ناحق به آن وصل کردند. شاید منصوریان امروز تنها با توبیخ کتبی و یا حتی شاید جریمه نقدی از سوی کمیته اخلاق مواجه شود اما هرگز انتظار این را نداریم که با این اتفاقی که برای تیم بوجود آوردند باز شیوه سکوت را برگزینیم و هر کاری که بر علیه استقلال کردند خم به ابرو نیاوریم.
امروز منصوریان سپر بلای کسانی شد که خودشان را در قامت بزرگان و مسئولان یک باشگاه می شناسانند در صورتی که هیچ گاه جرأت و شجاعت بیان واقعیت و دفاع از حق تیم محبوبشان را ندارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.