وقتی همه تیمها دوست دارند به استقلال گل بزنند

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

۱۰ هفته پیاپی بدون حتی یک گل خورده رکوردی که به تنهایی برای استقلال ثبت شد، رکوردی که با تحول مربی آلمانی بدست آمد اما حیف که ادامه دار نشد.
بردهای پرگل نتیجه تحول و تغییر در نیمکت استقلالی بود که تا ۱۰ هفته تداوم داشت به طوری که دیگر تیم های مقابل استقلال برای گلزنی دست به هر ترفندی می زدند درست برعکس هفته های ابتدایی لیگ که گل زدن به استقلال برای حریفان سخت نبود اما با این تغییر و تحول دیگر عبور از خط دفاع و دروازه استقلال به نوعی محال شد تا جایی که تمامی حریفان آرزوی باز کردن این دروازه را داشتند.
سید حسین حسینی هم توانست رکورددار شود با بسته نگه داشتن دروازه اش در ۱۰ بازی تمام رکوردها را اول به نام خودش وبه کام استقلال شیرین کند.
چقدر خوشحال شده بودیم از استحکام دفاع و دروازه ای که چون پولاد شده بود و گل خوردن را فراموش کرده بود.
چقدر دلنشین بود از اینکه می دیدیم حریفان برای گلزنی به استقلال ولع داشتند و دست به هرکاری می زدند تا این دیوار و خط پولادی را بشکنند.
و این چقدر دوست داشتنی بود، دیدن ۱۰ هفته ای استقلالی که مدتها بود آرزوی دیدنش را داشتیم.
و بالاخره پس از ۱۰ بازی در دقایق آخر دروازه باز شد و رکورد طولانی تر نشد و بالاخره سایپا به آرزویش که باز کردن دروازه استقلال بود رسید اما به نظرمان باز هم اشکال ندارد و هنوز هم هفته ها ادامه دارند و بازهم می شود این رکورد را از نو شروع کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “وقتی همه تیمها دوست دارند به استقلال گل بزنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.