وقتی یک تمام کننده نداشتیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹به قول برخی ها تساوی در زمین حریف هم مثل یک برد می ماند اما برای استقلال که در هفته های اول به دنبال کسب برد و سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول است تساوی بدون گل از دست دادن دو امتیاز از سه امتیاز فرقی با شکست ندارد.
🔹یک بازی سرد و بی روح و خسته کننده ای که تعداد موقعیت های گلش حتی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید در پایان بدون گل به پایان رسید تا ثابت کند که آبی پوشان برای بردن نیاز به یک تمام کننده تمام عیار دارد.
🔹در نبود شیخ دیاباته، زوج قائدی و مطهری هم نتوانستند از پس دفاع سخت و چند لایه پیکان برآیند و مثل مهاجمان بی آزار عمل کردند که برای گلزنی نیاز به یک شم گلزنی بالا داشتند.
🔹شکست برابر فولاد و تساوی برابر پیکان و حتی یک امتیاز حاصل کار استقلالی ها از بازی های خارج از خانه ای است که حالا حالاها آبی پوشان از این تعداد بازیها فراوان دارند و برای فتح بازی های خارج از خانه هم نیاز به یک تمام کننده تمام عیار دارد که از همان تک موقعیت بدست آمده یک گل بسازد و بازی را با همان یک گل به سود خود به پایان ببرد.
🔹خیلی امیدوار بودیم که در نبود دیاباته، قائدی و مطهری بتوانند از پس مدافعان حریف به خوبی بر آیند و جای خالی دیاباته را پر کنند، اما بدست نیامدن موقعیت گل و استفاده نکردن از حداقل موقعیت بدست آمده نشان داد که چقدر آبی پوشان به داشتن یک تمام کننده تمام عیار نیاز مبرم دارد.
🔹ضربه سر ارسلان مطهری در وسط دروازه بود هر چند دروازه بان پیکان تنها توانست آن را دفع کند و ضربه سر ثانیه های آخر بازی دو بازیکن استقلال که در محوطه شش قدم بر سر تصاحب و زدن توپ با یکدیگر رقابت داشتند به سادگی هر چه تمام تر در دستان دروازه بان پیکان آرام گرفت تا بیشتر ثابت کند که نبود یک تمام کننده در جلوی دروازه حریف مشکل ترین ضعف آبی پوشان در چهار بازی گذشته بوده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.