و این داستان همچنان ادامه دارد…

#اختصاصی_آبی_پوشان

📝یکی تو یکی من
🖌 و این داستان همچنان ادامه دارد…

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هوادار خسته شد اما هنوز نه باشگاه استقلال خسته شده است و نه استراماچونی.. و با این بیانیه ها و یکی باشگاه می گوید و یکی استراماچونی در پاسخ و دوباره روز بعد یکی این می گوید و یکی آن پاسخ می دهد هوادار را بیشتر از گذشته به آینده روشن ناامید می کند.
🔹تا دیروز اگر امیدی هم به بازگشت بود که البته با توجه به این بگو مگوها و مثلا راستی آزمایی ها بین طرفین، از امروز دیگر این امید تبدیل به یأس شد.. شاید این ترفند مسئولان باشگاه بود که داستانی جدید شروع کنند و هواداران را به بازگشت نهایی سرمربی موفق و ایتالیایی تیم محبوبشان ناامید کنند.
🔹شاید استراماچونی با این داستان ها و اتفاقاتی که طی دو هفته گذشته و شاید هم از ابتدای فصل تا قبل از ترک ایران برایش تجربه شده است دیگر تمایلی به همکاری با تیم استقلال ندارد اما همه و همه اینها یک تناقض بزرگ را به همراه دارد
🔹هوادار مانده است بین بیانیه ها و پیام ها و استوری هایی که سحرگاه از طرف باشگاه استقلال منتشر می شود و اواسط روز توسط استراماچونی پاسخ داده می شود، و همچنین این داستان ناامید کننده توسط هر دو طرف در حال ادامه است و هوادار ناامیدترین طرف در این معادله است.
🔹واقعا با این بیانیه ها و با این جملاتی که بین همدیگر رد و بدل می کنند آیا امید این را دارند که همکاریشان را دوباره با یکدیگر ادامه دهند یا اینکه هر دو طرف می خواهند طوری رفتار کنند که هوادار را از سر خود باز کنند و این هوادار بخت برگشته بماند بین دو طرفی که هم تیم محبوبش را دوست دارد و هم به سرمربی ایتالیایی دلبسته و علاقمند شده است.
🔹از داستان ترک ایران توسط استراماچونی و وعده و وعیدهای بازگشت دوباره اش نزدیک به سه هفته است که می گذرد و تا کمتر از یک ماه آینده تیم استقلال قرار است در رقابتهای سخت پلی آف لیگ قهرمانان و همچنین نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت کند و حضور قدرتمند داشته باشد، پس این داستان اگر به مزاق هر دو طرف شیرین آمده که دست از بیانیه و استوری های گوناگون برنمی دارند، لااقل این را بدانند که هوادار از دست هر دو طرف خسته شده است.
🔹طوری رفتار نکنید که هوادار از هر دو طرف (از مسئولان باشگاه گرفته تا استراماچونی) قطع امید کند و آنگاه دوباره صدای اعتراض و تجمع های خود را آغاز کند و آنگاه تصمیم بگیرد که نه مسئولان باشگاه را می خواهد و نه استراماچونی را و خواستار هوای پاک عاری از هرگونه دروغ و فریب از هر دو طرف شود.
🔹این داستان بیانیه ها و پاسخ ها را بیشتر از این ادامه ندهید… نگذارید هوادار بین دو طرف شما بماند و نداند که کدام یک راست می گوید و دنبال مطالبه حق تیم استقلال است و دلش برای هوادار می سوزد و کدام یک تنها شوی وفاداری و حقیقت طلبی سر می دهد و دروغ می گوید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.