پایان تلخ سال ۹۸ برای استقلال و هوادارانش

🔹هواداران آبی تنها همین استعفا را در این روزهای پایانی سال کم داشتند تا پروژه تلخی سال ۹۸ برایشان تکمیل شود.
🔹پس از رفتن شفر، آمدن کوتاه مدت فرهاد، رفتن او و آمدن استراماچونی، داشتیم کم کم به روزهای خوش لبخند می زدیم که به نیم فصل اول نرسیده خیلی عجیب و غریب استراماچونی را هم از دست دادیم، هفته ها بلاتکلیفی و اعصاب خورد کن گذشت تا دوباره تصمیم به بازگشت فرهاد گرفته شود.

🔹اعتصاب ها و تجمع های هواداری بالاخره نتیجه داد و مدیرعامل نالایق و ناکارآمد پس از نزدیک به دو فصل از باشگاه کنار رفت و باز بلا تکلیفی برای انتخاب مدیر جدید باشگاه و هواداران را نزدیک به دو ماه سردرگم باقی گذاشت تا باز تصمیم به بازگشت فتح الله زاده ای گرفته شود که قبل تر از این برای مدتی کوتاه عضو هیات مدیره شد و سپس اینبار پس از شش فصل دوای درد آبی ها به آن جایگاهی که همیشه دوست داشت به آن برسد تکیه زد؛ سرپرستی مدیرعامل باشگاه استقلال.
🔹فتح الله زاده هنوز از راه نرسیده بازار مصاحبه ها و عکس ها و ملاقات های فشرده یکی پس از دیگری این نوید را به هواداران و دوستداران استقلال داد که نه انگار قرار است سال ۹۸ با بازگشت فتح الله زاده یک پایان خوش برایشان رقم بزند اما…
🔹هنوز یکماه از پذیرش مسئوولیت مدیرعاملی باشگاه نگذشته که به یکباره شنیدیم فتح الله زاده هم استعفا داد و رفت.
🔹در این سکوت خبری و اوضاع پر استرس و اضطراب جامعه و تعطیلی دراز مدت و نامعلوم لیگ و آسیا و همه و همه.. تنها همین خبر استعفا و خالی شدن دوباره صندلی مدیریت باشگاه را کم داشتیم که تکمیل شد.
🔹هنوز هم نمی دانیم سال ۹۸ را چه بنامیم.. سالی که پر از تغییر روی نیمکت آبی تیم محبوبمان بود و مملو از تغییر و جا به جایی و خالی ماندن صندلی مدیریت و اعضای هیات مدیره اش بود..
🔹سالی که شاید برای بسیاری تنها همان ۳۶۵ روز معمول بود، اما برای هواداران آبی و باشگاه استقلال به اندازه چندین سال طولانی گذشت.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.