پایان ماه عسل فتح الله زاده

🔹نزدیک به سه هفته از سرپرستی فتح الله زاده در باشگاه استقلال می گذرد و دیگر کمتر خبری از دید و بازدیدها و رفت و آمدها و شلوغ بازی ها در باشگاه است.. البته شاید اگر این ویروس کرونا نبود باز هم این دید و بازدیدها در باشگاه استقلال و اتاق فتح الله زاده انجام می شد اما…
🔹اما از هر چه بگذریم باید به این فکر هم باشیم که روزها و هفته های لذت بخش بازگشت دوباره فتح الله زاده به باشگاه دیگر تمام شده است.. هر فردی که تا حالا دوست داشت چه از راه دور و چه از نزدیک به فتح الله زاده سرپرستی اش در باشگاه را تبریک گفت.
🔹اگر قرار بر ملاقات در دفتر کار فتح الله زاده بود انجام شد و اگر قرار بر ملاقات جدیدی هم باشد از امروز دیگر باید فتح الله زاده به فکر باشگاه و بدهی ها و رتق و فتق امور باشد.
🔹هر چند که تعطیلی دراز مدت دوباره لیگ و همچنین سکوت خفقان آور و دردناک این روزهای ورزش و فوتبال و در اصل جامعه ما ترسناک است و شاید برخی از اتفاقات و اوضاع گذشته را خیلی ها به باد فراموشی سپرده اند اما هواداران هرگز باشگاه استقلال و شایعات دور و بر تیم محبوبشان را از یاد نخواهند برد.
🔹حالا نوبتی هم اگر باشد نوبت و زمان رسیدگی به امور باشگاه است.. فتح الله زاده که از مدتها پیش دوست داشت دوباره به باشگاه برگردد و روی صندلی مدیرعاملی استقلال بنشیند و از آن سو هواداران و طرفداران بسیاری هم برای خود داشت دیگر باید به فکر رسیدگی به امور و مشکلات باشگاه و تیم باشد.
🔹اگر تمام پول ها و دارایی های مالی باشگاه توسط مدیران و مسئولان گذشته پیش خور شده است، اگر باشگاه دیگر آه در بساط ندارد تا با بدهکاران تسویه کند برای هوادار فرقی نمی کند، امروز وظیفه رسیدگی به این امور شخص فتح الله زاده است.
🔹برای فتح الله زاده روزهای سخت و تصمیم های سخت و پرفشار خیلی زود آغاز شده است، ماه عسل دیدارها و عکس های یادگاری خیلی زود برای فتح الله زاده به پایان رسید و باید هر چه سریعتر فکری برای تسویه بدهی ها و رفاه حال اوضاع این روزهای بازیکنان و تیم کند.
🔹هر چند به خوبی می دانیم که مشکلات باشگاه نه برای امروز و دیروز است و از سالهای سال و دهه های گذشته روی هم انباشته شدند و تا به امروز به دست مدیرعامل تازه باشگاه رسیده است، اگر قصد بهانه جویی باشد و شانه خالی کردن از مسئوولیتی که مدتهای درازی بود آرزوی رسیدن به آن را داشت باشد، دیگر کم کم حتی فتح الله زاده هم از چشم هواداران خواهد افتاد.

✍️ محمود فخرالحاج

پس نوشت :

🖌 نکته ای غرض از نوشتن یک مطلب

🔹لطفا به کسی برنخورد، بخصوص به خود حاجی (فتح الله زاده) چون ما آنقدر فتح الله زاده را دوست داریم برای همین هرگز دوست نداریم بازگشت دوباره ایشان به باشگاه کوتاه مدت و با عدم موفقیت و باز شعارهای اعتراض آمیز نسبت به عملکرد خود همراه باشد.
🔹کارنامه سالهای دور و گذشته فتح الله زاده آنقدر روشن است که نیاز به تعریف و بازگو کردن دوباره به عموم نیست، هر کسی که دوست دارد از ایشان بداند می تواند در اینترنت جستجو کند و ایشان را بیشتر بشناسد.
🔹اگر امروز حرف از پایان ماه عسل و روزهای خوش فتح الله زاده به میان می آوریم، چون معتقد هستیم که این بازگشت سه باره و چندین باره ایشان به باشگاه و تیم استقلال با تمامی آن بازگشت های گذشته متفاوت است. اوضاع آشفته تر، هوا بس ناجوانمردانه تر و مشکلات بیشتر و سنگین تر شده اند.
🔹ما تنها و تنها به امید تکرار موفقیت های گذشته باز به حضور و بازگشت چندین باره فتح الله زاده در این برهه زمانی دل خوش کرده ایم و معتقد هستیم که خود ایشان (فتح الله زاده) بر اوضاع و احوال درون باشگاه آگاه تر است.
🔹پس دوست داریم و امیدواریم که ایشان با همتی بالاتر و تلاشی سرسختانه تر برای رفاه حال باشگاه و تیم استقلال و خشنودی هواداران گام محکم بر دارد و هیچ کوتاهی نکنند تا خدای ناکرده هوادارانی که سالیان سال به امید بازگشت دوباره حاجی دوست داشتنی خود بودند شرمنده و مغموم نشوند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.