پای حقمان می ایستیم و کوتاه نمی آییم

#اختصاصی_آبی_پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

🔹تجمع چند باره در مقابل وزارت ورزش، تنها راه حل این است و هیچ چاره دیگری نیست.. انگاری اگر سکوت کنیم و به قول آقایان صبر کنیم به هیچ نتیجه رضایت کننده ای نخواهیم رسید.
🔹این آقایان هم می خواهند از صبر ما هواداران و دوستداران استقلال نهایت استفاده را ببرند و به خیال خود آرام مان کرده باشند.
🔹هر چقدر در این شش فصل هر زمان که می خواستیم به هدف نزدیک بشویم با ترفندهایتان زمین مان زدید دیگر بس است، قرار هم نیست که تا سال ۱۴۰۰ صبر کنیم، در همین یکسال و شش ماه باقیمانده تا سال ۱۴۰۰ یعنی پایان کار این دولت و وزرایش دیگر کوتاه نخواهیم آمد و پای حقمان خواهیم ایستاد.
🔹درست است که تیم محبوبمان صدر جدول است، درست است دو گزینه برای آقای گلی در خط حمله مان داریم، درست است هنوز رکورد شکست ناپذیری مان را ادامه می دهیم، اما همه اینها پایان کار نیست.
🔹تازه نیم فصل اول را پشت سر گذاشتیم و هنوز یک نیم فصل دیگر در راه است، هنوز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستیم و برای رسیدن به فینال و جام قهرمانی راه سختی پیش رو داریم، برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید دو بازی سخت و حساس در پلی آف آسیا انجام دهیم.
🔹ادامه دادن و به نتیجه رساندن این راه طولانی همه و همه اینها بدون مدیرعامل دلسوز و کارآمد و محبوب و همچنین سرمربی موفق و خوشفکر و داشتن بازیکنان ستاره و کارگشا ممکن نخواهد بود.
🔹شاید کمترین کاری که از دستمان بر می آید همین تجمع های مسالمت آمیز برای باز پس گیری حقمان باشد که می توانیم و انجامش می دهیم.
🔹به این نتیجه رسیدیم که هم صبر و هم سکوت در برابر این اوضاع یعنی ضایع کردن بیشتر حق باشگاه و تیم محبوبمان استقلال و ما هرگز تن به این ذلت نخواهیم داد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.