پدرم به قلعه نویی احساس خاصی داشت

امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال امروز به دیدار غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال در بیمارستان رفت .

امیر قلعه نوعی با همه دغدغه و فشار و استرس دربی برای چندمین بار به ملاقات مرد به یاد ماندنی استقلال رفت .

امید مظلومی فرزند غلامحسین مظلومی بعد از این دیدار گفت :

امروز اقای قلعه نویی به بیمارستان مراجعه کرد و شخصا به اتاقی که پدرم حضور داشت رفت. او وقتی از اتاق بیرون آمد گفت به پدرم گفته اگر او را شناخته دستش را بالا ببرد و خوشبختانه پدرم آقای قلعه نویی را شناخته است و دستش را بالا برده است. این برای ما که در این چند روز پدرم را در شرایط خوبی ندیده بودیم خبر خوبی بود.

وی افزود: همیشه پدرم به قلعه نویی احساس خاصی داشت و قبل از اینکه قدرت تکلم خود را هم از دست بدهد در مورددربی صحبت می کرد و می گفت که دوست دارد این بازی زیبا شود. از امیر قلعه نویی بابت حضورش و دلگرمی اش به ما ممنونم. می دانیم که او هم در آستانه دربی گرفتاری های خودش را دارد.

امید مظلومی همچنین ادامه داد: من باید یک تشکر ویژه هم از محسن بنگر داشته باشم. ما دوست داریم به پدرم به دید ملی نگاه شود نه رنگی. وقتی بنگر زیر پیراهن خود عکس پدر من را می گذارد برای ما جای خوشحالی دارد و از او ممنون هستیم. همچنین از برهانی و سایر بازیکنانی که یاد پدر من هستند تشکر می کنم.

قلعه نوعی

همچنین امیر قلعه نوعی نیز بعد از این ملاقات گفت :

وظیفه خودم و باشگاه استقلال می دانم از زحمات و همکاری بی نهایت سردار احمدی مقدم در چند ماه گذشته تشکر کنم که با مراقبت های ویژه در بیمارستان متعلق به نیروی انتظامی بیشتر از هر کدام از اعضای جامعه فوتبال به یکی از افتخارات تاریخ فوتبال ایران خدمت کرده و لطف داشته اند.

قلعه نویی همچنین به شخصیت، متانت و بزگواری فرزندان غلامحسین مظلومی اشاره کرد و گفت: جا دارد به غلامحسین مظلومی و همسر گرامی شان به خاطر تربیت و تشخص فرزندانش تبریک بگوییم. به فرزندان مظلومی عزیز خسته نباشید و خدا قوت می گوییم و مطمئنا جایگاه آنها به خاطر خدمت به پدر بزرگوارشان نزد خدای بزرگ ویژه و ارزشمند است.

سرمربی آبی پوشان در نهایت افزود: از پرسنل محترم بیمارستان ولیعصر ناجا نیز بابت زحماتشان تشکر می کنم و از خداوند متعال برای این پیشکسوت فوتبال ایران شفای عاجل آروزمندم. همچنین از همه مردم عزیز می خواهم که برای سلامتی مظلومی دعا کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.