پروژه خیانت به استقلال /قسمت اول /با مشارکت پژمان منتظری

اختصاصی آبی پوشان – استقلال در یک دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم ثروتمند قطری یعنی السد برود .

قطری ها امسال عزم خود را جزم کرده اند تا در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند و به قهرمانی دست یابند و برای اینکار هم هزینه های زیادی می کنند . آنها علاوه بر اینکه تیم خود را تقویت می کنند درصدد تخریب حریف خود هم بودند که تا حدودی موفق بودند .

تا اینجای ماجرا را داشته باشید تا برویم به سراغ قسمت اصلی ماجرا .

چندی قبل در پستی در آبی پوشان نوشتیم یکی از بازیکنان با تجربه استقلال در لیست شفر قرار ندارد و شفر اگر در این منطقه سایر بازیکنان را داشته باشد روی نام این بازیکن با تجربه خط خواهد کشید بله این بازیکن کسی نبود جز پژمان منتظری .

شفر به مدیران استقلال گفته بود اگر مجید حسینی حفظ شود و مصدومیت چشمی جدی نباشد و با توجه به جذب دانشگر و حضور سهرابیان نیازی به  منتظری افت کرده ندارد . این مورد به گوش پژمان میرسد و او بسیار از این مسئله عصبانی می شود .

قطری ها دنبال راهی بودند تا استقلال را تضعیف کنند و در این ماجرا چه کسی بهتر از پژمان منتظری عصبانی ؟

پژمان پروژه انتقال امید ابراهیمی به قطر را کلید میزند و خود با تیم قطری مذاکره کرده و امید را از استقلال دور می کند . ابراهیمی جواب تلفنهای  مدیران استقلال را هم نمی دهد و در نهایت از استقلال می رود .

روزبه چشمی را هم وسوسه می کنند و او به قطر سفر می کند . با وجود قرارداد روزبه با استقلال و مصدومیتی که دارد او به مذاکره با تیمهای قطری به کمک منتظری میپردازد . تیمهای عربی بازیکن مصدوم نمیگیرند ولی آنها حاضر می شوند برای روزبه هزینه کنند . البته پروژه انتقال روزبه از استقلال بسیار مشکل است چون او قرارداد سفتی با استقلال دارد و در صورت جدایی باید نزدیک سه میلیارد پول رضایت نامه به استقلال داده شود .

در نهایت خود پژمان درخواست جدایی از استقلال می دهد و حتی با وجود نظر شفر که دیگر حاضر به ماندن پژمان شده او اصرار دارد از استقلال جدا شود و در تمرینات استقلال هم شرکت نمی کند .

این است ماجرای بازیکنان تمام شده ای که اصرار داریم در استقلال خداحافظی کنند …

این قسمت اول ماجراهای خیانت به استقلال است . منتظر ابعاد دیگر ماجرا باشید که نام افراد دیگری به میان خواهد آمد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.