پرویزخان شرمنده؛ نامهربان شده ایم..

?یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

شاید حق داشته باشیم، شاید هم نه..شاید آنقدر گرفتار اوضاع تیم محبوب مان شده ایم و آشفته حالیم که فراموش کار شده ایم و بیشتر چقدر بی معرفت..چقدر راحت می توانیم برای بعضی های دیگر تولد بگیریم و خاطره سازی کنیم و یادآوری شان کنیم اما پرویز مظلومی را چه ساده از یاد بردیم..
دیروز ۲۶ شهریور سالروز تولد پرویز سوپله چوبله ای است که با او در طی همان دو فصلی که در استقلال سرمربی بود خاطره به یادماندنی ساختیم.
پرویز مظلومی که بیش از دو دهه در استقلال در کنار منصورخان پورحیدری دستیار بود بالاخره پس از سالها و دهه ها خودش را به عنوان سرمربی از زیرسایه منصورخان بیرون کشید و پس از صباباتری و صنعت نفت و تیم ملی امید و… به استقلال برگشت و در دو فصلی که در استقلال بود به اندازه خودش توانست برای هواداران خاطره های خوب و خوشی را رقم بزند.
و حال در این دو فصلی که خانه نشین شده است خیلی ها او را از یاد برده اند انگاری تا وقتی مشغول باشی و روی جلد نشریات قرار بگیری در یادها خواهی بود و وقتی سکوت کنی و اهل مصاحبه و حاشیه سازی نباشی و خانه نشین کسی از تو یادی نخواهد کرد..
دیروز ۲۶ شهریور پرویزخان ۶۳ ساله شد و در نبود یار دیرین و قدیمی اش منصورخان پورحیدری روحش شاد مورد نامهربانی قرار گرفته است.
پرویزخان شرمنده که اینقدر نامهربان شده اند آدم های این روزگار..
الهی ۱۲۰ ساله شوی و سایه ات همچنان بالای سر استقلال مستدام باشد که تو خاطره منصورخان را برایمان زنده می کنی..

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “پرویزخان شرمنده؛ نامهربان شده ایم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.