پر هوادارترین تیم کجا مشخص می شود ؟

اختصاصی آبی پوشان – پر هوادارترین تیم کجا تعیین می شود ؟ آیا نظرسنجی (بخوانید نظرسازی) یک برنامه تلویزیونی که همه میدانند از سوی هواداران استقلال توجهی به آن نمی شود میتواند معیار باشد ؟

اگر دو بازی اخیر استقلال در آسیا که در آزادی برگزار شد و دو بازی اخیر پرسپولیس را که در آزادی برگزار شد نگاهی بیاندازیم طبق اعلام رسمی,  هواداران استقلال در مجموع این دو بازی حدود ۱۴۰ هزار نفر بودند و هواداران پرسپولیس حدود ۱۰۵ هزار نفر . از هوای نامساعد روز بازی استقلال و الاهلی هم فاکتور میگیریم و همچنین استادیوم پر از هوادار استقلالیها در برابر السد در مرحله پلی آف .

موارد بالا را در نظر داشته باشید + نظرسنجی های بزرگ شبکه ورزش در ایام نوروز که با برتری قاطع استقلالیها به اتمام رسید همه و همه نشان می دهد که این برنامه کثیف با مجری و تهیه کننده خود که ذاتش را دیگر همگان میشناسند و اهداف خود را دنبال می کند و درصدد کم نشان دادن هواداران استقلال و بردن توجهات دولتی و نهادها را به سمت پرسپولیس را دارد .

ما تاسف میخوریم به حال آن هوادارانی که هنوز هم به این برنامه اعتماد دارند و در نظرسازی هایش شرکت میکنند و همچنین به سرمربی محبوب تیممان هم توصیه میکنیم در این زمینه دقت بیشتری داشته باشد . هرچند که نوع برخورد من رسانه ای و آبی نویس با نوع برخورد و تعامل سرمربی تیم باید متفاوت باشد ولی میتوان سنجیده تر عمل کرد ..

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.