پست ها برای که تقسیم می شوند؟

🔹در طول چند سال اخیر یا بهتر بگوییم یک دهه اخیر کمتر دیده ایم که مدیرعامل برای دور و بر خود چندین و چند پست اضافه کند و برای هر پستی هم یک مسئولی بگمارد. به همین خاطر وقتی در طول این یک ماه شروع به کار مدیریت جدید چنین تصمیماتی را شاهد می شویم کمی برایمان عجیب جلوه می کند.
🔹در اینکه بخواهیم همین اول کاری به چنین تصمیمات مدیریت جدید خرده بگیریم هرگز چنین قصدی نداریم و بسیار هم در همین ابتدای کار اگر به هدف نهایی که همانا نتیجه گرفتن باشگاه و تیم محبوبمان استقلال بینجامد قطعا از آن به نیکی یاد خواهیم کرد.
🔹اینکه باشگاه برای خود مشاور مدیرعامل داشته باشد، یا مشاور اقتصادی یا مشاور حقوقی و مشاور در جذب اسپانسر و از این جور پست ها هرگز بد نخواهد بود، همانگونه که باید باشگاه های بزرگ و پرطرفدار چنین مشاوران و چنین افراد کاربلد و مثمرثمر را در درون خود داشته باشد تا مشکلات گذشته دوباره تکرار و ادامه دار نشوند.
🔹اما نکته مهم در این تقسیم پست ها و شاید خرده ای که بعدها در صورت عدم نتیجه گرفتن بوجود خواهد آمد، داشتن توانایی افرادی است که مسئولیت این پست ها به عنوان مشاوران مدیرعامل و مشاوران حقوقی و اقتصادی تعیین می شوند است.
🔹هر چند ما در اولین نگاه چهره ها و اسامی این افراد را به عنوان هوادار ناشناخته بدانیم، اما اگر بخواهیم به اعتماد و اعتقاد احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل تکیه کنیم باید باز این گذشت زمان و فرصت دادن را به تن خود بمالیم تا ببینیم آینده این انتصاب ها و پست هایی که شاید برایمان در طی چند فصل گذشته ناشناخته بوده اند چه خواهند شد؟

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.