پشت پرده جمع آوری کمکهای مردمی برای پرسپولیس چیست ؟

اختصاصی آبی پوشان – پرسپولیس ها در بد وضعیتی گیر کرده اند و در آستانه محرومیتی بزرگ (که حتی می تواند سقوط به یک رده پایین تر باشد) هستند .

حکم پرونده دستیاران ژوزه به باشگاه رسیده و در یکی دو روز آینده حکم خود ژوزه هم ابلاغ خواهد شد . آنها برای اینکه این پرونده را ببندند باید چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه کنند . مبلغی که برای فوتبال ایران بسیار بالاست و باشگاه های ایرانی از عهده آن بر نمی آیند .

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه های مختلف از هواداران خود خواسته است که برای رفع این مشکل کمکهای مالی به باشگاه داشته باشند و از منابع موثق خبر داریم که تا این لحظه و با وجود تبلیغات بسیار گسترده مبلغی در حدود ۱۱۵ میلیون تومان جمع آوری شده است . آیا این مبلغ می تواند گره گشای مشکل پرسپولیس باشد ؟ مسلما خیر و این مبلغ یک صدم مبلغ مورد نیاز نیست , پس شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این مبلغ چرا جمع آوری می شود و اصلا چرا درخواست کمکهای مردمی داده شده است ؟

جواب این سوال بسیار واضح و مبرهن است . وزارت ورزش می خواهد برای رفع این مشکل پرسپولیس کمک مالی به این باشگاه داشته باشد و از آنجایی که این کمک مالی بزرگ می تواند صدای بقیه تیمها را در بیاورد میخواهند با پوشش کمکهای مردمی , این قضیه را مخفی نگه دارند و طوری وانمود کنند که پول ژوزه و دستیارانش از کمکهای مردمی پرداخت شده است .

این کمکها , مدیران پرسپولیس را باز هم بد عادت خواهد کرد و به آنها تفهیم خواهد کرد که همانطور که رویانیان بی حساب و کتاب هزینه میکرد و در آمدی نداشت و مشکلش با کمک وزارت حل می شود , مدیران فعلی هم به بندهای اضافه شده زیر میزی به قراردادها ادامه دهند و مبالغ آنها هم از امدادهای غیبی پرداخت خواهد شد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.