پله های ترقی علی نجفی در استقلال طی می شود

اختصاصی آبی پوشان – علی نجفی بازیکن تمهای پایه استقلال روز گذشته قرارداد خود را با استقلال و تیم بزرگسالان به مدت ۵ سال تمدید کرد . شاید این خبر برای بسیاری از هواداران استقلال اهمیتی نداشت و آنها را زیاد خوشحال نکرد ولی اتفاق فوق یکی از خوشحال کننده ترین خبرهایی بود برای کسانی که اتفاقات و اخبار تیمهای پایه را پیگیری می کنند .

علی نجفی یکی از بازیکنان متعصب و استقلالی واقعی است که به معنی واقعی محصول آکادمی استقلال بوده و از پایه های استقلال فوتبال خود را آغاز کرده است . او علاقه زیادی به استقلال و فرهاد مجیدی و شماره ۷ دارد و از نظر فنی هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در نظرسنجی لیگ تهران، برترین بازیکن لیگ جوانان شد.

او در ۲۹ بازی که برای تیم جوانان استقلال انجام داد موفق به زدن ۱۳ گل و دادن ۱۷ پاس گل شد و ۵ پنالتی هم برای این تیم گرفت و همچنین او ۱۵ بازی هم برای امیدها انجام داد. نجفی کاپیتان استقلال در همه رده ها بوده است!

علی نجفی پیشنهادهای وسوسه انگیزی از تیمهای لیگ برتری داشت ولی نتوانست به عشق خود پشت کند و با شرایطی بسیار بدتر در استقلال ماند تا وفاداری خود را به باشگاه اعلام کند و بعد از عقد قرارداد خود در صفحه شخصی اش نوشت بهترین اتفاق زندگی ام امروز رخ داد .

حال او در کنار تیم بزرگسالان خواهد بود تا آرام آرام خود را به کادر فنی و منصوریان نشان دهد تا بلکه یک بازیکنی که از پایه در استقلال رشد کرده برای استقلال بزرگ بازی کند و محصول آکادمی خودمان مثل قبل و امثال محمد انصاری و شایان مصلح در تیمهای دیگر بازی نکنند .

با کلیک روی آیکن زیر میتوانید وارد اینستاگرام علی نجفی شوید . 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.