پنل اختصاصی فالوور واقعی؟! + معرفی رایگان

پارامترهای زیادی در انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات اینستاگرام وجود دارد که با رعایت آن ها طبیعتاً هم هزینه به شدت کمتری صرف می شود و هم خدمات اینستاگرام بسیار باکیفیت تری را دریافت خواهید کرد و اما در بین این پارامترها یک سری موارد از اهمیت بیشتری برخوردار هستند مثل:

– نرم افزاری بودن و کمبولیست نبودن کاربران ( فالوور، لایک، بازدید و … ) که تأثیر مستقیم با بروز مشکل با پیج شما داشته و همچنین باعث کاهش ریچ و ایمپرشن کلی پیج شما نیز می شود.

– ضمانت بازگشت وجه در صورتی که سفارش باگ شده یا درست انجام نشده است

– ارائه پنل کاربری اختصاصی

( جدا از سفارش مستقیم ) جهت انالایز تمامی سفارش های در جریان و امکان مشاهده تاریخچه تمامی تراکنش ها و سفارش ها و مدیریت آن ها. همچنین داشتن شارژ در حساب سبب تسریع در انجام امور شده و داشتن حساب فعال سبب کاهش قیمت ها برای شما و ارتقا سطح شما به نماینده رسمی طلایی سایت بوفالو می شود.

– ارائه قیمت مناسب نسبت به کیفیت خدمات:

طبیعتاً یک سرویس فالوور مثل سرویس ارزان بوفالو که فقط ۹٫۰۰۰ تومان بابت ۱٫۰۰۰ فالوور قیمت دارد سود چندانی نداشته و به قیمت نمایندگی می باشد اما این امر شامل همین سرویس نمی باشد، توجه داشته باشید که بسیاری از سایت های خدمات اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام با ارائه سرویس های ارزان به عنوان سرویس الماس و واقعی در حال دریافت مبالغ سنگین و ارائه خدمات بی کیفیت هستند پس صرفاً با مطالعه توضیحات هر سرویس در پنل کاربریتان قادر به تشخیص تفاوت های هر سرویس و دلیل قیمت گذاری آن ها خواهید بود.

 

 

– تنوع در خدمات و قیمت ها ( از فالوور ارزان تا گران ) + ( از فالوور واقعی تا بازدید استوری و رفتن به اکسپلور! ) : این مسئله بسیار برای مجموعه بوفالو اهمیت داشته است چون سفارش شما طبیعتاً مطابق با نیاز شما خواهد بود و گاهی شما صرفاً نیاز به فالوور فیک و افزایش عدد پیجتان جهت اعتبارسازی دارید که این موضوع با فالوور ارزان ۹ تومانی ما هم قابل انجام است! پس هدف ما کاهش هزینه های شما و ارائه سرویسی مطابق با نیاز شما است لذا هر نوع از خدمات بوفالو دارای ۳ الی ۱۵ کیفیت متفاوت  و سرور متفاوت بوده که قیمتگذاری آن ها نیز با یکدیگر فرق دارد.

– ارائه فالوور واقعی

برای اولین بار در ایران و در سرویس های بوفالو شما قادر به سفارش فالوور واقعی ایرانی بصورت عددی و بدون نیاز به ربات و … می باشید با قیمتی باورنکردنی! تعریف این فالوورها چطوری است؟ به زبان ساده این فالوورها کاربران نرم افزارهای ما بوده که همگی واقعی هستند اما نمی توان گفت همگی فعال بوده و لایکزن میباشند، چون هر کاربری از اکانت اصلی خود در اپلیکیشن های ایرانی استفاده نمی کند که این امر سبب می شود میانگین اکانت های فعال این سرویس به ۳۰% برسد که باز با در نظر گرفتن این مسئله که هیچ سرویسی راحت تر و مشابه در جهان برای خریداری وجود نداشته و این امر که جذب فالوور تبلیغاتی هزینه ای شاید تا ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ برابر داشته باشد به نظر این سرویس بسیار محبوب و کاربردی می باشد.

– پشتیبانی فعال: طبیعتاً اگر خریدار خدمات لایک، بازدید ویدیو یا فالوور و … مرتبط با اینستاگرام باشید در جریان هستید که اینگونه سایت ها پشتیبانی خاصی نداشته و اگر سفارش شما به باگ یا مشکلی بخورد پول شما ازبین رفته است، در بوفالو هم پشتیبانی هر روز هفته ( حتی روزهای تعطیل ) در خدمت شما است و هم گارانتی بازگشت وجه در تمامی سرویس های خرید لایک و خرید بازدید اینستاگرام ( IGTV ) الی دیگر خدمات موجود.

درگاه پرداخت امن: درگاه پرداخت سایت بوفالو زرین پال محبوب بوده و خرید از سایت رسمی شاپرک انجام می شود که طبیعتاً شک و مشکلی در امنیت پرداخت های شما باقی نمیگذارد.

جهت ثبت نام در پنل کاربری بوفالو از لینک زیر اقدام نمایید:

ثبت نام در بوفالو| https://i.BooFollow.com

توسعه و پشتیبانی توسط تیم : Seovash  / سئووَش

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.