پهلوان سال ۹۳ کشتی امروز مشخص می شود

رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور که با حضور ۴۹ کشتی‌گیر از سراسر کشور در حال برگزاری است در مرحله یک چهارم نهایی در مهمترین مسابقات احمد میرزاپور از سد سید رضا موسوی گذشت و اشکان مردانی مقابل جابر صادق زاده شکست خورد.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات پرویز هادی با نتیجه ۵ بر ۵، امیر محمدی را شکست داد. در این مسابقه محمدی به دلیل اخطار نتیجه را واگذار کرد. در دیگر مسابقه این مرحله جابر صادق زاده با نتیجه ۸ بر ۲ احمد میرزاپور پهلوان سال گذشته را مغلوب کرد.

به این ترتیب عصر امروز پرویز هادی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون و جابر صادق‌زاده قهرمان جوانان جهان در رشته کشتی آزاد که سابقه یک پهلوانی کشور را دارد، برای کسب عنوان پهلوان سال ۹۳ به مصاف هم می‌روند. مسابقات مرحله شانس مجدد از ساعت ۱۶ امروز آغاز می شود تا نفرات برتر این مرحله برای کسب مقام سوم به مصاف محمدی و میرزاپور بروند.

تعدادی از پیشکسوتان کشتی مانند ناصر گیوه چی، محمد خادم، اکبر حیدری، ابراهیم جوادی، ابوالفضل انوری، رحیم علی آبادی، رحیم عظیمی، محمد رضا نوایی، منصور جهانیان، مهدی هوریا، محمد دلیریان، رضا سوخته سرایی، محمدرضا توپچی، ایوب بنی نصرت، فردین معصومی، محمود میران سرمربی تیم ملی جودو جوانان و پهلوان سابق کشور و جمعی از قدیمی‌های کشتی خراسان  نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

این رقابت‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ از شبکه های ورزش و جام جم و همچنین شبکه استانی خراسان رضوی به طور مستقیم برای علاقمندان پخش می‌شود. رقابت‌های رده بندی و فینال این مسابقات نیز از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۴۵ دقیقه به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

 این رقابت‌ها با توجه به دستورالعمل اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر زیر مجموعه بودن کشتی های سنتی در فدراسیون های ملی و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در دو تایم سه دقیقه ای و طبق قوانین کشتی آزاد برگزار می شود و تنها به پل رفتن باعث اتمام مبارزه می‌شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.