پیج اصلی جپاروف در اینستاگرام کدام است ؟

اختصاصی آبی پوشان – این روزها اینستاگرام شخصیت های مهم خبری به منبع خبری سایتها و نشریات مختلف تبدیل شده است .

از وقتی جپاروف به ایران آمد همه هواداران و رسانه ها سردرگم بودند که پیج اصلی جپاروف از بین دو پیج بزرگ ( server_djeparov8 ) و پیج کوچکتر (djeparov8) کدام است ؟

در ابتدا قاطعانه اعلام میکنیم که پیج بزرگتر فیک بوده و پیج اصلی جپاروف پیج کوچکتر است و اکنون مدارکی نیز رو خواهیم کرد .

این مسئله رو ابتدا اعلام کنیم که در بدو ورود جپاروف به ایران که در نیم فصل قبل بود از طریق  یکی از مسوولین بلند پایه استقلال از خود جپاروف در این زمینه سوال کردیم که خود تاکید کرد صفحه اصلی من djeparov8  می باشد ولی از آنجا که حرف خالی ما نمی تواند برای دنبال کنندگانمان سند باشد به سراغ اسناد موجود میرویم :

تاریخ تاسیس

پیج فیک و بزگتر از زمستان سال قبل و دقیقا زمانی که جپاروف میخواست به ایران بیاید تاسیس شد و اولین پستهایش هم از همان تاریخ گذاشته شد حال اینکه پیج کوچکتر و اصلی جپاروف از سال ۲۰۱۳ یعنی حدود ۴ سال قبل دارای مطلب است .

فالو و آنفالو کردن

پیج فیک و بزرگتر به نام جپاروف که بسیاری را به علت بزرگتر بودن به اشتباه می اندازد در اقدامات عجیب مدتی شروع به فالو و سپس انفالو کردن پیج های استقلالی و پیج های بازیگران و هنرمندان و افراد مشهور میکرد تا از این طریق مخاطب جمع کند .

بلاک کردن کسانی که از اصل ماجرا خبر دار هستند

کسانی که به فیک بودن این پیج اشاره کنند سریعا توسط ادمین پیج بلاک میشوند که باتوجه به فرصت نداشتن جپاروف به رسیدگی به همه کامنتها و همچنین عدم آشنایی او به زبان فارسی خود بسیار عجیب است . پیج آبی پوشان هم دقیقا به همین دلیل بلاک شد که در زیر میتوانید مشاهده کنید :

کامنتهای عجیب و غریب

برای جذب مخاطب در ابتدا این پیج بزرگتر و فیک اقدام به کامنت گذاریهای عجیب در پیج های مختلف میکرد که بعد از جذب مخاطب این کار متوقف شد . در زیر فقط دو کامنت عجیب ادمین این پیج را در صفحات دیگر قرار داده ایم :

مخابره خبرهای دروغ

چندین بار دیدیم که از این پیج تقلبی خبرهای دروغ به بیرون درج می کند . یکبار بلیط ازبکستان به ایران قرار میگیرد و مینویسد در راه ایران در حالی که بعدا دیده می شود این اتفاق نیافتاد . یکبار در این صفحه از هواداران استقلال خداحافظی می شود در حالی که چند روز بعد به طور رسمی با استقلال میبندد و موارد دیگر …

 

تعداد لایک ها

تعداد لایکهایی که برای پیج اصلی و تقلبی میشود را اگر مقایسه کنید با وجود داشتن فالوور دو برابری تقذیبا برابر هستند که این خود گویای بسیاری موارد هست . تازه لایکهای پیج فیک اکثرا کاربران ایرانی هستند که نا آگاه به اصل قضیه هستند وگرنه پیج تقلبی به نام این بازیکن اصلا لایکی نداشت …

مقایسه با دیگر پیج های ازبک ها

به پیج دیگر بازیکنان ازبک و شخصیت های مهم ازبک در اینستاگرام که سر میزنیم به جز یکی دو نفر بقیه فالوورهای بسیار اندکی دارند و حتی جالب است بدانید که پیج رسمی باشگاه پاختاکور یکی از بزرگترین باشگاه های این کشور دو هزار نفر فالوور دارد .

با فرض اینکه جپاروف بازیکن بزرگ و مشهور و بین المللی است اندازه فالوورهای پیج اصلی میتواند منطقی باشد تازه ان هم در شرایطی که نصف فالوورهای همان صفحه اصلی او ایرانی هایی هستند که بعد از حضور او در ایران عضو شده اند وگرنه فالوورهای او خیلی کمتر و متناسب با پیج های دیگر ازبکی ها بود .

دلیل فالو برخی افراد مشهور و بازیکنان فوتبال برای پیج فیک چیست ؟

بسیاری از بازیکنان ایرانی و افراد دیگر با دیدن تعداد زیاد ممبر فکر میکنند که این پیج , پیج اصلی جپاروف است و فالو میکنند که مسلما در آینده و با نشست و برخواست با این بازیکن به اصل ماجرا پی خواهند برد .

دلیل اصلی جلوه دادن پیج فیک توسط برخی مافیاهای رسانه ای چیست ؟

با بررسی ریز و دقیق پیج فیک به فرد (یا افرادی ) که ممکن است اداره کننده این پیج فیک باشند رسیدیم که چندان هم بی ارتباط با این مافیاهای رسانه ای نیستن . اسم این افراد و دلیل ایجاد چنین پیجی و حتی اینکه چرا جپاروف تا این لحظه اظهار نظری در این مورد نکرده بماند برای مطلبی در آینده که اگر نیاز دیدیم به رشته تحریر در خواهد آمد .

فقط در همین حد و به زبان شوخی میگوییم که مافیای رسانه ای از آنچه که فکر میکنید به شما نزدیک تر است ؟

در فضای مجازی کمی باهوشتر باشیم .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “پیج اصلی جپاروف در اینستاگرام کدام است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.