پیشنهاد جابجایی نفرات ترکیب استقلال

استقلال در دیدار با نفت آبادان بازی هجومی و خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در دقایق پایانی غافل گیر شد و بازی را واگذار کرد . به نظر ترکیب استقلال در این بازی خیلی بهتر از ترکیب های بازیهای قبلی بود و شاید با یکی دو جابجایی کوچک بتوان به ترکیب و سیستم ایده آل تری رسید .

البته که سرمربی تیم به اوضاع تیم و بازیکنان تسلط بیشتری دارد و بهترین تصمیم را هم خود سرمربی خواهد گرفت ولی ما فقط از باب پیشنهاد موارد زیر را بیان میکنیم :

ترکیب خط دفاع مرکزی با رابسون و مگویان جلوی رحمتی این بازی میتواند به هماهنگی بیشتری برسد و خواه یا ناخواه باید همین ترکیب دفاعی در این بازی شکل بگیرد .

در جناح چپ پیشنهاد ما این است که نور افکنی که در بازی اول جواب داده بود در آن منطقه قرار بگیرد و جلوی نورافکن هم بازیکن پرسرعت و تکنیکی مثل یعقوب کریمی یا در صورت رسیدن به شرایط محسن کریمی قرار بگیرند .

در جناح راست وریا غفوری که در سه بازی گذشته از ضعیف ترین و پر اشتباه ترین بازیکنان زمین بوده نیمکت نشین شود (چون اسمها در زمین بازی نمیکنند و آمادگی بازیکنان است که میتواند کمک کند ) . خسرو حیدری یک خط عقب آمده و در جناح راست خط دفاعی قرار بگییرد و جلوی خسرو حیدری بازیکن جوانی چون بهنام برزای یا در صورت آماده بودن محسن کریمی یا حتی جابر انصاری در این منطقه قرار بگیرند .

بقیه ترکیب به نظر نیازی به جابجایی نداشته باشد و امید ابراهیمی و بختیار رحمانی در جاهای خود و در خط حمله کاوه رضایی و علی قربانی آماده قرار بگیرند .

با یکی دو تغییر در ترکیب و کم کردن فاصله خطوط , استقلال میتواند در برابر پیکان شرایط بهتری را تجربه کند .

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.