پیش به سوی دربی | دربی مال ماست

🔹پس از دو برد حساس و سخت و نفس گیر برابر سپاهان یکی در لیگ و دیگری در جام حذفی، و یک برد سرنوشت ساز و شیرین دیگر در هفته آخر لیگ برابر شاهین و رسیدن به نایب قهرمانی و کسب قطعی سهمیه آسیایی حال بهترین زمان برای بازی در دربی است.
🔹هر چند بازی دربی همیشه سخت و سنگین و بسیار حساس بوده است و این فاصله زمانی بین پایان فصل و بازی در نیمه نهایی جام حذفی کم و فشرده است اما لزومی برای تعویق بازی باقی نمی گذارد.
🔹این بهترین فرصت برای آبی پوشان است که با روحیه و انرژی مضاعفی که در هفته های گذشته از بردهای سریالی شان بدست آورده اند بتوانند یک دربی پر انرژی و شادابی را برگزار کنند، آبی پوشان حتی با بضاعتی که در نفرات دارند می توانند فاتح این دربی باشند.
🔹دیگر هیچ دلیلی ندارد که درخواست تعویق بازی از سوی آبی ها باشد، بهتر است که آبی پوشان با تمام قوا خود را برای دربی روز چهارشنبه مهیا کنند و بدون هیچ قید و شرطی به دنبال برد در این بازی باشند که راه فینال و قهرمانی در جام حذفی از فتح دربی می گذرد.
🔹استقلال بارها و بارها ثابت کرده که با همان بضاعتی که در نفرات خود داشته توانسته با تلاش و سعی و تعصب از بزرگترین و سخت ترین بازیها هم به خوبی عبور کند، پس دربی هم می تواند یکی از همان بازیها باشد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.