چرا از کفپوش ورزشی پلی اورتان استفاده کنیم؟

کفپوش ورزشی پلی یورتان سطحی نرم و انعطاف پذیر دارد و آسیب های وارده به ورزشکاران را هنگام سقوط به حداقل می رساند.

ضخامت کفپوش ورزشی پلی اورتان

ضخامت کفپوش ورزشی فوم و پلی اورتان کاربردی بسته به کاربری مورد نیاز و هزینه مورد انتظار متفاوت است و می توان آن را بر روی انواع سطوح بتنی، فلزی، سنگی، سرامیکی و موزاییکی اعمال کرد.

لازم به ذکر است که بر روی کفپوش ورزشی پلی اورتان امکان رنگ آمیزی خطوط و طرح ها در رنگ ها و سایه های مختلف وجود دارد.

کاربردهای کفپوش ورزشی پلی اورتان

  • سالن های ورزشی (والیبال، بسکتبال، تنیس و …)
  • زمین های ورزشی در فضای باز (والیبال، بسکتبال، تنیس و …)
  • زمین های بازی و زمین های بازی
  • کفپوش ورزشی پلی اورتان

کفپوش پلی یورتان چیست؟

کفپوش پلی یورتان بر روی سطوح بتنی، فلزی، آسفالتی، موزاییکی و غیره عملکرد روان و چسبندگی خوبی دارد. این کفپوش با وجود اینکه خصوصیات کلی کفپوش اپوکسی را دارد اما مقاومت سایشی بالاتری دارد و در فضای باز نیز قابل استفاده است.

کف سازی سالن ورزشی فوتسال

کفپوش سالن ورزشی را می توان مهمترین عامل در انتخاب آن دانست. زمین تنها جایی است که ورزشکاران با آن در تماس دائمی هستند. این سوال به ویژه در ورزشی مانند فوتسال اهمیت زیادی دارد.

کفپوش فوتسال نباید لغزنده باشد و در حین دویدن باعث زمین خوردن ورزشکار نشود و اصطکاک کافی داشته باشد.

اگر این اصطکاک بیش از حد لازم باشد، اثر منفی خواهد داشت. این کار دویدن روی آن را برای ورزشکار دشوار می کند. نکته مهم دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که کفپوش شما باید مقاومت بالایی داشته باشد. دوام می تواند عمر کفپوش را افزایش دهد.

همچنین باید بتواند به خوبی ترسیم شود تا خطوط زمین بر اساس ابعاد زمین مشخص شود. همه اینها نشان می دهد که خرید کفپوش باید با دقت بالا و از نمایندگی های معتبری مثل ما انجام شود. در فضای چینی کفپوش ورزشی یورتان بهترین گزینه ای است که می توان از آن استفاده کرد.

پرایمر (درزگیر)

لایه اول کفپوش یک آستر مخصوص روی بتن یا موزاییک است. آستری پرایمر کاملاً بدون گرد و غبار طراحی شده و به دلیل ویسکوزیته کم قابلیت نفوذ به موزاییک، بتن، سنگ، گچ و چوب را دارد.

با چسبندگی بسیار زیاد به سطح بتن از یک طرف چسبندگی لایه های بعدی پلی اورتان را افزایش می دهد و از طرف دیگر از نفوذ رطوبت به پوشش جلوگیری می کند و پوشش را از جدا شدن محافظت می کند.

این آستر انعطاف پذیر در اثر بارهای مکانیکی و حرارتی دچار تغییراتی مانند ترک و جدا شدن از سطح نمی شود.
.

لایه دانه ای (EPDM)

فرش و چسباندن سطوح با گرانول EPDM به ضخامت ۵-۱۰ میلی متر با استفاده از چسب مخصوص).

لایه میانی / ماستیک پلی اورتان ورزشی (ماستیک پلی اورتان)

این ماستیک بر پایه رزین های پلی یورتان دو جزئی بدون حلال فرموله شده و چسبندگی بسیار خوبی به سطح بتن، موزاییک، آسفالت، سنگ، فلز و … دارد. این ماستیک به دلیل خواص مکانیکی و انعطاف پذیری بالا برای سالن های ورزشی چند منظوره، پیست های دو و میدانی (تارتان) و چسباندن قطعات، قالب گیری و … مناسب است. .. استفاده می شود.

روکش پلی اورتان ورزشی

پوشش پلی یورتان اسپرت بر پایه رزین پلی یورتان دو جزئی بدون حلال فرموله شده و چسبندگی بسیار خوبی به سطح بتن، آسفالت، سنگ و … دارد.

این کفپوش به دلیل خواص مکانیکی و انعطاف پذیری بالا برای سالن های ورزشی چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرد.

روکش پلی یورتان اسپرت نیز به دلیل خود تراز شدن سطحی صاف و صیقلی ایجاد می کند.برای جلوگیری از انعکاس نور زیاد در سالن توصیه می شود از رنگ ضد خش مات منعطف استفاده شود که این کار را می توان با با در نظر گرفتن هزینه های متعارف

رنگ پلی اورتان اسپرت ضد خش

این محصول دو جزئی حاصل ترکیب رزین پلی استر هیدروکسیله و سخت کننده ایزوسیانات می باشد که فیلم آن در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش، رطوبت، آلاینده های محیطی و عوامل مکانیکی مقاومت بسیار خوبی دارد که پس از خشک شدن با چسبندگی بسیار خوبی همراه است.

مقاومت در برابر خراش از لایه های زیرین محافظت می کند. رنگ ضد خش پلی اورتان اسپرت به دلیل مقاومت سایشی بالا با ظاهری نیمه براق به عنوان پوشش نهایی روی پوشش پلی اورتان در سالن های ورزشی استفاده می شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.