چرا تریم مربی استقلال نشد ؟

اختصاصی آبی پوشان -با اختلاف هیات مدیره و افتخاری و به خصوص وقتی افتخاری در برنامه نود مجبور شد به شکلی هرچند ملایم طرف منصوریان را بگیرد با اعضای هیات مدیره اختلاف عمیق پیدا شد . هیات مدیره سعی بر آن دارند افتخاری را از استقلال دور کنند. افتخاری با تریم تقریبا تمام کرده بود. نماینده باشگاه هم گفت مشکل مالی هم نیست و حتی شرکت های ترک فعال در ایران هزینه استخدام تریم را خواهند پرداخت و حضور تریم میتوانست اسپانسر های خوبی را به سمت استقلال بفرستد .

هیات مدیره نمیتوانست مستقیما مانع این انتقال شود چون مورد خشم هواداران قرار میگرفتند  پس بهترین راه چه بود ؟

هیات مدیره چند عضو پیشکسوت را به عنوان کمیته فنی معرفی کرد. اعضا هم از افرادی مثل روشن که با افتخاری مشکل داشتن انتخاب شدند و از طرفی برخی از پیشکسوتان را هم به نحوی راضی کردند مثل پرداخت مطالبات و…  و این کمیته فنی در درجه اول جلوی انتقال تریم را گرفت تا افتخاری که اسم تریم را همه از او شنیده بودند نزد هواداران بدنام شود .

مربی استقلال چه کسی می شود ؟

بودن کادر فنی فعلی با اضافه شدن یکی دو دستیار به میک درموت میتواند برای همه طرفین برد برد باشد و با کمترین هزینه استقلال صاحب مربی خارجی شده و هوادار را هم تا مدتی سردر هوا نگه میدارند و با یکی دو برد احتمالی دیگر همه چیز آرام می شود .از طرفی اعضای هیات مدیره میتوانند در تراز مالی که به رئیس خود (وزیر ورزش و جوانان ) میدهند نشان دهند که هزینه ها را در استقلال مدیریت کرده اند و کاهش داده اند . ولی اگر فشار هواداران که اینروزها نمیتوان از کنارش به راحتی گذشت و حتی فشار هواداران باعث عزل و نصب های زیادی شده است اجازه دوام وضع فعلی را ندهد و مجبور به استخدام مربی بزرگ شوند این کار را از طریق هیات مدیره و کمیته فنی گماشته توسط هیات مدیره انجام میدهند تا در این قضیه بردی نصیب افتخاری نشود .

 

اگر از خواندن این مطلب و دیدن برنامه نود سرگیجه گرفتید و اصلا نمیدانید در استقلال چه میگذرد باید بدانید اینها فقط بخشی از مسائل پشت پرده استقلال است و اتفاقات دردناک زیادی هست که می افتد و تنها چیزی که مدنظر قرار نمیگیرد موفقیت تیم و نگرانی های هواداران است .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “چرا تریم مربی استقلال نشد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.