چرا مسوولین استقلال , استقلال خوزستان را تقویت می کنند ؟

امروز شنیدیم که آرش افشین مهاجم استقلال رسما به تیم استقلال خوزستان پیوست . این خبر شاید در ظاهر یک نقل و انتقال عادی به نظر برسد ولی ابهام و شبه بزرگی در خود دارد .

چند روز قبل رحیم زهیوی مهاجم استقلال خوزستان با استقلال تهران به توافق کامل رسید و در بحث رضایت نامه استقلالیهای خوزستان حاضر نشدند رضایت نامه او را به همنام تهرانی خود بدهند . خوزستانیها که جانشین زهیوی را نیز خریده بودند و مایل به از دست دادن او بودند اعلام کردند رضایت نامه زهیوی به تیم قطری داده می شود ولی به استقلال نه ؟

حال سوال اینجاست که چرا مسوولین بی لیاقت ما چنین اجازه ای به افشین داده اند ؟ اصلا چرا رضایت نامه این بازیکن بی قید و شرط و دو دستی تقدیم شد ؟ تا کی باید چوب این مدیران بی لیاقت را بخوریم ؟

سامان نریمان جهان مهاجم مصدوم ماشین سازی در لیست مازاد این تیم بود ولی با این حال رضایت نامه او را در ازای گرفتن دو بازیکن از پرسپولیس صادر کردند و مسوولین ما امکاناتی که در دست دارند را به راحتی آزاد می کنند تا به راحتی به تیمهای رقیب بروند و مدیران تیمهای رقیب هم به ریش ما بخندند .

نقل و انتقالات آدمهای خودش را میطلبد . آدمهایی که هم اینکاره باشند و هم دلشان برای استقلال بسوزد . نقل و انتقالات نظری جویباری ها و امیری ها و حاج علی فتح الله زاده ها را می طلبد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.