چشم میلیون ها هوادار از دور به شماست

🖌 به سکوهای سرد و خالی کاری نداشته باشید
چشم میلیون ها هوادار از دور به شماست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹به سکوهای سرد و خالی از هزاران هوادار و تماشاگر نگاه نکنید، چشم میلیون ها هوادار و روح و ذهن هزاران هوادار دیگر پای گیرنده ها به ساق ها و نمایش عشق و تعصب شماست.
🔹مطمئن هستیم روزی این سردی پایان خواهد پذیرفت و باز سکوها مملو از هواداران و عاشقانی خواهند شد که کیلومترها تنها و تنها به عشق دیدار تو (محبوبشان) خودشان را به ورزشگاه رسانده اند.
🔹سکوها خالی و سردی سکوت فریادها و نفس های زنده و گرم هواداران هر چند غم انگیز و ناراحت کننده است، اما تنها و تنها با کسب یک برد می شود شادی را از یک ورزشگاه خالی به میلیون ها خانه و مغازه ای فرستاد که نفس به نفس تان چشم هایشان و قلب شان به عشق تان می تپند.
🔹همیشه استقلال را استقلال می دانستیم و هنوز هم می دانیم، چه با بازیکنان اصلی، چه با ستاره هایش و چه با ذخیره ها یا بازیکنان امید و جوانانش، برایمان مهم پیراهن خوشرنگ آبی و آرم مقدس استقلال است که بر تن هر فردی که برود او یک استقلالی است و وظیفه دارد در قامت باشگاه و تیم استقلال برای باشگاه و هواداران افتخار آفرینی کند.
🔹امشب هم یکی از همان شب هاست.. شاید ستاره هایمان را چه به دلیل بیماری و چه به دلیل مصدومیت در این بازی مهم و سرنوشت ساز نداشته باشیم، اما همین بازیکنانی که در حال حاضر قرار است امشب به نام استقلال و با پیراهن آبی آن وارد زمین شوند و بجنگند، باید خودشان را در حد و اندازه این نام بدانند و نشان دهند.
🔹برای هواداران استقلال همیشه استقلال است هر چند دوست داریم با ستاره ها و بازیکنان اصلی مان همیشه حاضر باشیم و بازی کنیم، اما امشب و این هفته ها باید با تمام وجود و بضاعت موجودمان نام استقلال را به همگان نشان دهیم و خودمان را ثابت کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.