چقدر جایت این روزها در استقلال خالی است

🔹خیلی ها شاید با دیدن عکس و تیتر مطلب ایراد بگیرند که چرا هنوز در خواب و خیال مامه تیام در حال زندگی هستیم در صورتی که دو فصلی است که از استقلال رفته است؟
🔹باید خدمت چه آنانی که به تیتر و عکس ایراد می گیرند و چه آنانی که تایید کننده مطلب هستند عرض کنیم که به این خاطر تیام از ذهن هواداران آبی نرفته که جایگزین شایسته ای برایش انتخاب نشده.
🔹شاید پس از رفتن تیام در این دو فصل گذشته بیش از انگشتان دو دست مهاجم داخلی و خارجی جذب تیم شده اند اما هیچ کدام از مهاجمان به اندازه نیمی از گل هایی که تیام در عرض ۱۲ بازی به ثمر رساند و برای تیم محبوبمان امتیازهای حیاتی بدست آورد مؤثر و امیدوار کننده ظاهر نشدند.
🔹در این دو فصل چندین و چند مهاجم خارجی از منشا گرفته تا نیومایر و پاتوسی و ایسما و ….و… و مهاجمان داخلی از جمله باقری و تبریزی و…و… به تیم اضافه شدند اما هیچ کدام نتوانستند به مقدار نیمی از گلهایی که تیام برای استقلال به ثمر رساند مؤثر باشند.
🔹ما هواداران آبی تا زمانی که مهاجمی همچون مامه تیام برای استقلال پیدا نشود و جذب تیم نشود همچنان یاد و خاطره مامه تیام را زنده می کنیم.
🔹ما هواداران آبی به دنبال بهترین مهاجمانی هستیم که بتوانند همچون تیام، همچون عنایتی،برهانی، سامره برایمان آقای گلی به دست بیاورند.
🔹ما هواداران آبی به دنبال مهاجمانی هستیم که آنقدر برای تیم محبوبمان گل های سه امتیازی به ثمر برسانند که دیگر نگران خط حمله تیم مان نباشیم.
🔹آری مامه تیام؛ چقدر جایت این روزها در استقلال و خط حمله خالی است.
🔹وقتی دیروز به مناسبت ۹ اکتبر و روز تولدت گلچین گل هایی که با پیراهن آبی استقلال به ثمر رساندی را نگاه می کردیم چشمانمان پر بود از اشک و حسرت از دست دادنت.
🔹چقدر این روزها تیم محبوبمان مهاجمی به خوبی تو نیاز دارد و مسئولان توجه نمی کنند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.