چقدر سخت است سپری کردن روزهای بدون منصورخان

📝 یادداشت اختصاصی؛
ویژه کانال و سایت آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

چقدر سخت است سپری کردن روزهای بدون منصورخان..وچقدر سخت تر برگزاری جشن تولدی بدون حضور او. نه هرگز نمی شود..طاقت نداریم از این پس بدون او حتی جشنی را هم بخواهیم بگیریم، هر چند که منصورخان سزاوارتر از آن است که بخواهد غمگین مان کند..اما ما دوست نداریم حتی به احترام او، بدون حضور او برایش جشن تولد بگیریم..سخت است، تا زمانی که بود خیلی آسان از این تاریخ ها می گذشتیم بدون اینکه بدانیم و متوجه باشیم که اسطوره بی بدیل و تکرار نشدنی تاریخ استقلال چقدر بی ادعاست..تا زمانی که بود و حضور داشت برایش آنچنان که لایق اوست مراسمی نگرفتیم و حال در سالی که سخت جای خالی اش را در کنارمان احساس می کنیم برایش سنگ تمام بگذاریم.
نه منصورخان، شرمنده، تحمل اش را نداریم، فریده خانم طاقتش را ندارد، علی آقا و حتی عسل خانم هم نمی توانند بدون حضور تو، بدون حضور صاحب اصلی جشن برایش تولد بگیرند..
منصورخان، تو خیلی بزرگوارتر و بی ادعاتر از آن هستی که حتی به رویمان بیاوری آن همه بی معرفتی و فراموش کاری هایی که در زمانت صورت گرفت..اما امروز همه در نبودت دلسوز شده اند..اما نه آن دلسوز واقعی..
تنها همسرت و فرزندان و هواخواهان واقعی ات می دانند که این روزها دارد به چه سختی می گذرد. چون منصورخان دیگر تکرار شدنی نیست..یکی بود و یکی ماند و برای همیشه رفت..
منصورخان کاش بودی تا جشن بیشتر خوشحال مان می کرد..
روحت شاد و یادت گرامی اسطوره واقعی استقلال.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.