چند کلامی با مجتبی جباری

مجتبی جباری فرد قابل احترامی برای ماست و برای استقلال زحمت کشیده البته از بد روزگار همیشه مصدومیت هاش برای ما بود و دوران خوبش برای تیمهای عربی .

ایشون بعد از رفتن از استقلال کمتر ( یا اصلا ) در مورد استقلال حرف نزده اند ولی ایشان یکباره امروز دلسوز استقلال شده و علیه فتح الله زاده مواردی بیان کرده اند و سعی در سنگ اندازی در مدیر شدن ایشان کرده اند . اینکه به فتح الله زاده چه گفته اند به ما مربوط نیست و اگر نیاز به پاسخی باشد خود طرف مقابلشان پاسخ میدهند و ما فقط سوالی از آقای جباری داریم :

چرا در همه این سالها ساکت بودید ؟وقتی ظلمهای آشکار به استقلال می شد شما کجا بودید ؟وقتی همه استقلالی ها باهم فریاد میزدند فلانی حیا کن استقلال رو رها کن شما کجا بودید ؟چرا آن موقع نگران مدیریت استقلال نبودید ؟وقتی آنقدر حرصمان دادند تا چندین هوادارمون سکته کرد و مرد شما کجا بودید ؟شما اگر در تمام این مدت در کنار هواداران بودید بسم الله الان هم کنارشون باشید اگر نبودید بگذارید این هواداران تو غم خودش و تو غصه خودش تنها بمونه و بیشتر نمک نپاشید به زخم و عقده ها و مشکلات شخصی و قدیمی خودتون رو وارد استقلال نکنید .

وقتی شما در قطر و امارات خوش میگذروندید این هواداران استقلال بودند که پول قرض می کردند و به تماشای دیدارهای تیم محبوبشون می رفتند ؛ این هواداران استقلال بودند که از ترس و شرمندگی نیش و کنایه همکار و همکلاسی صبح نمیتونستند به مدرسه و سر کار بروند .

سخن کلی با برخی یشکسوتان منفعت طلب :

لطفا دست از سر استقلال بردارید الان که استقلال برای شما مهم نیست برای هوادار استقلال اولویت اوله ؛حالِ دلش و خوشی و نا خوشیش به حال استقلال بستگی داره .ولمان کنید غم های استقلال برای ما لذت پولهای به دست آمده از استقلال برای شما .

✍🏻 هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.