ژنرال بی سرباز در روز پنجشنبه

دست امیر قلعه نوعی در بازی با نفت مسجد سلیمان خیلی خالی خواهد بود . امیر حسین صادقی و حنیف عمران زاده دو مدافع مصدومی که از ابتدای لیگ مصدوم هستند و با نبودشان مشکلاتی در خط دفاع دامن گیر استقلال شد با وجود بازگشت به تمرینات نمی توانند در بازی این هفته استقلال را همراهی کنند.

در نبود این دو بازیکن هرائر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال در خط دفاع تا حدودی مشکلات را پوشش می داد که وی نیز راهی تیم ملی کشورش شد تا با پیراهن تیم ملی ارمنستان برابر لیتوانی و دانمارک به میدان برود.

دیگر بازیکن غایب استقلال یعقوب کریمی است که در چند بازی گذشته در جناح چپ استقلال جا افتاده بود و سرعت تیمی استقلال را افزایش می داد.یعقوب کریمی نیز تیم ملی امید ایران را همراهی خواهد کرد و احتمالا چند بازی استقلال را از دست بدهد.

حال با توجه با بازیکنان غایب استقلال باید دید قلعه نوعی چه سیستمی را پیاده خواهد کرد و از چه بازیکنانی استفاده خواهد کرد .

در مورد دفاع هاشم بیگ زاده مانند بازیهای گذشته یکی از دو دفاع مرکزی استقلال خواهد بود و دفاع دیگر از بین نوری یا خرسند نیا انتخاب خواهد شد . این احتمال هم وجود دارد که قلعه نوعی دست به یک سورپرایز بزند و آندرانیک تیموریان را به قلب خط دفاعی ببرد .

در پست یعقوب کریمی کمی دست قلعه نوعی باز تر است . قلعه نوعی اگر بخواهد می تواند رمضانی جوان را در این پست از ابتدا بازی دهد( به نظر فعلا نمیخواهد یک بازیکن جوان زود فیکس شده و خیلی زود از فوتبال محو شود و میخواهد پله پله مراحل ترقی را طی کند) . پژمان نوری نیز در صورتی که در خط دفاعی نباشد می تواند در این پست بازی کند . حتی احتمال اینکه جاسم کرار به سمت چپ آمده و مهدی کریمیان در میانه میدان بازی کند هم وجود دارد.

با وجود اینکه نفت مسجد سلیمان حریف دندان گیری برای استقلال نیست ولی با در نظر گرفتن کمبودهای استقلال به خصوص در فاز تدافعی نباید این تیم را دست کم گرفت و باید دید ژنرال بی سرباز در روز پنجشنبه می تواند صدر جدول را حفظ کند یا نه؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.