کاش روزهای خوبمان ادامه دار باشد

🔹کاش بگذارند این استقلال همچنان بی رحم باقی بماند.
🔹کاش بگذارند این استقلال همچنان زیبا و شاداب بازی کند، گل بزند، پر گل هم بزند، بردهای متوالی به دست بیاورد و در بالای جدول خودنمایی کند.
🔹کاش بگذارند که این استقلال پس از هفت فصل به آن خواسته ای که استحقاقش را دارد اما هر بار در پایان هر فصل به هزار و یک دلیل نمی رسد اینبار برسد.
🔹وقتی استقلال با روحیه باشد، وقتی استقلال شاداب باشد، وقتی استقلال قدرتمند باشد در کنار سپاهان و پرسپولیس و …و … می تواند هم به هیجان لیگ اضافه کند و هم رقابت و اشتیاق را بیشتر کند.
🔹کاش این فصل مثل هیچ کدام از فصل های گذشته نباشد. کاش این فصل بازیکنان ستاره مان در لحظات حساس مصدوم نشود و تا پایان لیگ از لیست خارج نشوند.
🔹کاش ستاره هایمان در نیم فصل برای ترانسفر شدن هوایی نشوند و استقلال را در اواسط لیگ رها و تنها نگذارند.
🔹کاش آنقدر برای تیم از داخل و بیرون باشگاه حاشیه و جنجال های تکراری و همیشگی درست نکنند و تیم را در زمان لازم به درگیری و اغتشاش و ناآرامی بکشانند و از آب گل آلود ماهی بگیرند و به خواسته و قصدشان که زمین زدن و خارج کردن تیم از کورس قهرمانی است برسند.
🔹همیشه در چند فصل گذشته هفته های خوب و خوش استقلال تا زمانی ادامه پیدا می کرد و آن زمانی که نیاز به تکمیل اش داشتیم در هفته های پایانی به تمام دلایلی که در چند سطر بالا در موردشان بحث شد بد نتیجه می گرفت و به یکباره از کورس قهرمانی جا می ماند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.