کاش منصوریان از اول میگفت نمی آیم


بهرام-افشارزاده

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال بعد از جلسه هیات مدیره در نشست خبری گفت: از علاقمندی خبرنگاران تشکر می‌کنم که در این جمع آمدند و مطمئن باشید هر اتفاقی بیفتد شما را باخبر می‌کنیم.از اینکه در آفتاب می‌مانید من هم ناراحت هستم اما بحث سرمربی و مطالب دیگری هست که نمی‌توانم همه را بگویم.

وی افزود: موافقان و مخالفانی هستند که اگر بگویم شاید به اصل موضوع آسیب بزند. ما باید از نظر مالی، فنی و تکنیکی همه چیز را مدنظر بگیریم تا به اهداف و جایگاهی که مدنظرمان است برسیم. آیا با مربی خارجی به این جایگاه می‌رسیم یا مربی داخلی؟ مربی مدنظر ما چه شرایطی را می‌خواهد؟ این مسائل نیاز به بررسی کامل دارد اگر بخواهم هر لحظه حرفی بزنم شاید حاشیه ساز شود.اگر بگویم مخالفت شده یا موافقت و هر لحظه حرفی بزنم حاشیه ایجاد می‌شود به ما مهلت بدهید تصمیم بگیریم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید زمان از دست می‌رود عنوان کرد: ما هم این را می‌دانیم که وقت می‌گذرد اما اجازه دهید کار را دقیق‌تر انجام دهیم. پرسپولیس از امروز کارش را شروع می‌کند و ما از شما به این مسائل وارد تر هستیم. قبلا با منصوریان مذاکره کردیم ای کاش او از همان اول می‌گفت که نمی‌آیم. از نفت هم تشکر می‌کنم آنها باید مخالفت می‌کردند چون بازی‌های مهمی پیش رو دارند.

افشارزاده ادامه داد: در سه روز گذشته تصمیم گرفتیم که استیماچ بیاید اما باید مسائل را بررسی کنیم و اگر بخواهیم تصمیم سریعی بگیریم شاید به نتیجه نرسیم. پس باید فرصت لازم را داشته باشیم. اجازه دهید کاری که شروع کرده‌ایم به خوبی پیش برود چون آبروی ورزش، ورزات ورزش و کشور در میان است و باید همه کمک کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.