کاش نمی آمدی داش علی!

خیلی نمیگذرد از آمدنت،آمدنی که رکورد حضور هوادار سر تمرین را شکست،خیلی ها به عشقت آمدند یادم میاید حتی برای ناصرخان هم اینهمه نیامدند. توهم سرشاراز شور و شر جوانی و باانگیزه حرف از رویایت برای ستاره سوم درآسیا زدی و ماهم سرمست از رویایت برای استقلال رویاییمان.
ولی اشتباهات گاه و بیگاهت خیلی زود شروع شد اشتباهاتی که خبراز جوانی و بی تجربگی میداد ولی به پایت ماندیم داش علی به پایت ماندیم به پاماندنی که اینبارهم رکورد شکست چراکه به پای ناصرخان نماندیم و اورا کله پا کردند ولی تورانگذاشتیم
نگذاشتیم و توهم سرحرفت ماندی و روزهای خوش را اوردی ولی انگار عمرروزهای خوب کوتاه است و حال اینروزهای تیممان خیلی خراب است .خرابی که درتیم رقیب مانندش را بسیاردیده بودیم ولی درتیم خودی نه . که تا حالا کرکر خنده عضوهیئت مدیره که به قول ناصرخان تعدادی بیکار که دوروبر مقامات دولتی هستند بشویم.
درآخراینکه مافراموشکاریم داش علی دلبری هایت درمیانه میدان را فراموش کرده ایم حتی فراموش کرده ایم که برخلاف بعضی ها ۴بازی جلوی تیم محبوبت درآمدی ولی ازروی نیمکت درنیامدی . ما فراموش میکنیم فرقی ندارد خان باشد و ژنرال باشد یا داداشمان این پروسه حیا دادن و رها دادن بی وقفه ادامه دارد….
✏️بابک حسن پور

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.