کاهش چشمگیر پیامک های دریافتی برنامه نود

کاهش چشمگیر پیامک های دریافتی برنامه نود در دو هفته متوالی (که مربوط به تیم ملی و گل دوماه اخیر – بدون حضور گزینه ایی از پرسپولیس و استقلال) است, اتفاق افتاده است .
بعد از اینکه در هفته گذشته … پیامکهای دریافتی برنامه نود حدود ۱٫۰۵۸٫۰۰۰ عدد بود…. این هفته نیز …. این تعداد از از مرز ۱٫۰۵۹٫۶۴۲ پیام فراتر نرفت .

%d9%86%d9%88%d8%af

 

این روند نزولی نشان میدهد که … طرح سوال و نظرسنجی برنامه نود زمانی که تیم پرسپولیس در آن حضور داشته باشد میزان مشارکت چیزی حدود ۱میلیون ۵۰۰ هزار هست  و زمانی که تیم پرسپولیس حزو گزینه ها نباشد این عدد به ۱ میلیون تقلیل پیدا میکند .

اما نکته قابل توجهه خیل عظیمی از استقلالی ها هستند که این برنامه از طرف آنها مورد تحریم قرار گرفته است  زیرا در گذشته (که تازه سیمکارتهای کمتری دست مردم بود) … میزان پیامک های دریافتی برنامه نود چیزی حدود ۲٫۵ میلیون پیام بود…. و بالاترین میزان دریافتی هم به ارسال عدد ۱ برای مرحوم ناصر حجازی با ۵ میلیون رای برمیگردد….

که این خودش بیانگر پتانسیل بالای حضور استقلالی ها در این برنامه (در صورت آشتی با نود) هست .

از این بابت که آمارهای هفته های اخیر و مقایسه آن نشان میدهد که حدودا ۱ میلیون پیام در هر شرایطی به این برنامه ارسال میشه (که میشه اونهارو جزو طرفدارهای این برنامه محسوب کرد… که اکثرا هم پرسپولیسی هستند) و زمانی که اسمی از پرسپولیس توی گزینه ها مطرح میشه  حدود ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار پیام اضافه میشود … ( که حداقل ۴۰۰ هزار نفرشان پرسپولیسی هستند)
اگر آن یک میلیون مخاطب ثابت و علاقه مند را به چهاردسته پرسپولیسی ، سپاهانی ، تراکتوری و استقلالی تقسیم کنیم به نوعی میشود گفت درصد حضور افراد از این یک میلیون هم به همین ترتیب خواهد بود و شاید از این یک میلیون ۷۰۰ هزار پرسپولیسی پایه ثابت نود (حضور در نظرسنجی حتی در صورت عدم حضور پرسپولیس در گزینه ها ) داشته باشیم .
یعنی نپرسپولیسیها در بهترین حالت که گزینه ایی در نظرسنجی برنامه نود داشته باشند پتانسیل۷۰۰+ ۴۰۰ هزار  پیام خواهند داشت..یعنی چیزی حدود ۱ میلیون و صدهزار پیام در جنجالی ترین و مهم ترین نظرسنجی برای پرسپولیسی ها ….

این درحالی هست که اگر این رقم رو از ۲ میلیون ۵۰۰ هزار پیامی که در گذشته در این برنامه شاهدش بودیم کم کنیم با عددی معادل ۱ میلیون ۴۰۰ هزار مواجه میشویم که اگر حتی ۴۰۰ هزار نفر آن   مربوط به استقلال ندانیم … حداقل یک میلیون پیام در هر برنامه معمولی پتانسیل شرکت کردن استقلالی ها در این برنامه است که باقهر فعلی برنامه نود از داشتن آن محروم هست و روز به روز پیامهای دریافتی اش کمتر میشود ….

ضمنا ….
اگر بخوایم پتانسیل حداکثری حضور استقلالی ها در این برنامه که چیزی حدود ۵ میلیون پیام دریافتی در آن برنامه بود …. رو در نظر بگیریم … و از آن عدد ۱میلیون ۱۰۰هزار پرسپولیسی که آمار نشان میدهد (در بهترین حالت شرکت میکنن) کم کنیم

به عدد باورنکردنی ۳ میلیون و نهصد هزار میرسیم … که حتی اگر میزان فعلی مشارکت پرسپولیسی ها رو هم در آن برنامه دوبرابر در نظر بگیریم (یعنی فرض بگیریم … دوبرابر تعداد این پرسپولیسی  هایی که الان حاضر نیستن برای تیم خودشان شرکت کنند ..آن موقع حاضر شدند برای ناصر خان اس ام اس بدهند .(*۱) باز عدد قابل توجهی بدست می آید .که عملکرد جانبدارانه برنامه نود از پرسپولیس  باعث شده است  برنامه نود این پتانسیل بالای حضور استقلالی ها را از دست بدهد.
*۱: دقت کنید ما فراتر از عدالت محاسبه کردیم  و حتی فرضیات محال رو در نظر گرفتیم .  یعنی پرسپولیسی که واسه خوده پرسپولیس به نود اس ام اس ندهد ولی برای ناصر خان اس ام اس دهد .

این کار را کردیم که دیگه جای شبهه ایی واسه اون دوستانی که هنوزبه تحریم بودن برنامه نود از طرف استقلالی ها شک دارند …

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.