کرار پشیمان است و در استقلال می ماند

نظری جویباری

علی نظری جویباری در گفت‌وگویی در خصوص جلسه‌ای که با جاسم کرار برگزار کرد، اظهار داشت: امروز به همراه فرزاد مجیدی با یکدیگر صحبت کردیم و صحبت‌های خوبی بین ما رد و بدل شد. به کرار گفتم اگر تا به حال اعتراض می‌کردی به خاطر این بود که پولت را نگرفته‌ای و شاید بعضی مواقع به او حق هم می دادیم، اما امروز که مقابل من نشست خیلی محکم به او گفتم تو حق نداری برای تیم حاشیه درست کنی چون پولت را گرفته‌ای، این حرف را خیلی جدی به او زدم و حتی به او اعلام کردم که باشگاه تصمیم دارد با تو قطع همکاری کنم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد: کرار صحبت‌های ما را شنید و در حضور فرزاد مجیدی از تمامی عوامل باشگاه، سرپرست، کادر فنی و بازیکنان عذرخواهی کرد و اعلام کرد که نادم است و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد آن را می‌پذیرد.

وی تأکید کرد: به او گفتم این آخرین باری است که پای تو می ایستیم چون هیچ یک از ارکان باشگاه دیگر تحمل رفتارهای حاشیه‌ساز او را ندارند و انصافاً هم او از موضعش پایین آمده بود و حرفی نزد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باید به این راحتی کرار را می‌بخشیدید؟ گفت: وقتی خودش اشتباهش را قبول کرده و حرفی نمی‌زند چه کار کنیم؟ به نظر شما او را اعدام کنیم؟ باشگاه او را جریمه کرده و در قراردادش لحاظ خواهد شد.

نظری در خصوص اینکه رقم جریمه کرار چقدر است، گفت: اجازه بدهید کمیته انضباطی باشگاه در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت پرداختی به کرار تا به امروز چگونه است؟ گفت: ما به او مبلغی داده بودیم و به هر حال باید جرایم او را هم در نظر می‌گرفتیم. افشارزاده نیز مسئولیت این قضایا را به من سپرد و من هم تمام موارد قرارداد این بازیکن را بررسی کردم.

نظری در خصوص اینکه آیا باشگاه به کرار ماشین داده است؟ گفت: ما به او ماشین ندادیم ولی یک بنگاه آشنا داشتیم که به او معرفی کردیم، ظاهراً این بازیکن خودش ماشین گرفته است، البته مسئله دیگر بازیکنان هم اگر مشکلی وجود داشته باشد به آنها راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهیم. کرار، برهانی و سجاد شهباززاده برای ما فرقی ندارند و آنها هم مشکلاتی داشتند که حل کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا مبلغ قرارداد کادر فنی استقلال پرداخت شده است یا خیر، گفت: فعلاً وضع مالی باشگاه خوب نیست، ولی آقای افشارزاده قول داده طی یک دو هفته آینده این مسئله را حل کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به این سؤال که با موضع‌گیری‌های اعضای هیأت مدیره علیه کرار واکنش شما چه خواهد بود؟ گفت: در هر صورت ما تابع تصمیم قوانین باشگاه هستیم، هیأت مدیره هر تصمیمی بگیرد با مسئولیت خودش آن را اجرایی می‌کنیم، اما وقتی کرار خودش پشیمان و نادم است و جریمه را پذیرفته، نمی‌توانیم کار دیگری انجام دهیم، ولی هشدار جدی را به او دادیم که دیگر پای او نخواهیم ایستاد.

نظری در پایان در خصوص شایعه اخراج بهرام امیری از معاونت باشگاه استقلال توسط افشارزاده گفت: خدا شاهد است که چنین موضوعی صحت ندارد، آقای امیری هم‌اکنون در کشور چین است و از روز۲۵ شهریور ماه مجدداً در باشگاه فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.