کمالوند : مشکلی با پیوستن شجاعیان به استقلال ندارم

شجاعیان

فراز کمالوند در رابطه با موضوع داغ این روزهای بازار نقل و انتقالات یعنی انتقال داریوش شجاعیان به باشگاه استقلال گفت: در روزهای پیش باشگاه استقلال نامه ای به گسترش فولاد زده بود و در آن درخواست جذب داریوش شجاعیان را داشت، ما هم در جواب بیان کردیم که به این بازیکن نیاز داریم و اجازه جدایی او را نمی دهیم، اما امروز من با آقای سمندر صحبت کردم و عنوان کردم به عنوان سرمربی تیم، مشکلی با جدایی این بازیکن ندارم.

او ادامه داد: من به ایشان گفتم اگر قصد مذاکره با استقلالی ها را دارید از نظر من منعی ندارد، در صورتی که منافع باشگاه گسترش فولاد تامین شود و استقلال بتواند نظر هیات مدیره و مدیرعامل و مالک باشگاه را تامین کند این بازیکن می تواند منتقل شود. در مجموع می توان گفت بنده به شخصه این موضوع را به آقایان سمندر، زنوزی و هیات مدیره منتقل کردم و ایشان در رابطه با این انتقال تصمیم گیری خواهند کرد.

کمالوند در ادامه گفت: استقلال تیم بزرگی است و دارای هواداران میلیونی است و آقای مظلومی نیز از دوستان ماست اما بهرحال منافع باشگاه نیز باید تامین شود، سیاست گذاری باشگاه با مالک و مدیرعامل است، بنده به عنوان سرمربی تیم منعی نمی بینم اما در نهایت آقایان زنوزی به عنوان مالک و سمندر به عنوان مدیرعامل در این مورد تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

او ادامه داد: بهرحال ما همانطور که توانستیم در سه ماه بازیکنی مانند شجاعیان را رو بیاوریم و تبدیل به مهره ای قابل اتکا کنیم، می توانیم بازیکنان دیگری را نیز به همین ترتیب معرفی کنیم. مالک و مدیرعامل این باشگاه شرایطی را به وجود آوردند که ما می توانیم به راحتی فعالیت کنیم و بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.