کمک به یک هوادار متعصب استقلال در مشهد

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

با سلام . طبق نظرسنجی که کردیم و ابراز تمایل بسیاری از کاربران برای کمک به افرادی که به هر دلیلی به مشکل خورده اند و توان بر آمدن از مخارج زندگی را ندارند بر آن شدیم تا این کار خیر را آغاز کنیم و توسط کاربران دوست داشتنی آبی پوشان گره ای از مشکلات هموطنان در حد وسع باز کنیم .

تاکید می شود که همه مراحل پرداخت و اعتماد سازی و واریزی به حساب مقصد در آبی پوشان قرار می گیرد .

 

نفر اول که برای این کار انتخاب شده اند یکی از هواداران متعصب استقلال به نام آقای سیدامیر ک هستند .

این هوادار متعصب استقلال متاسفانه چندی پیش دچار حادثه رانندگی شد و در پس همین حادثه مشکلات جسمانی و روحی و روانی برای ایشان به وجود آمد .

در این مدت بعد از بیماری و از زمانی که قادر به کار نبودند مشکلات زیادی دامنگیر این خانواده مشهدی شده است . آنها به اجبار بسیاری از لوازم منزل خود را نیز فروخته اند تا بتوانند از پس خرج های زندگی و البته اجاره بهای منزل بر آیند .

آنها در این مدت به جاهای مختلف از جمله کمیته امداد -بهزیستی – دفتر امام جمعه محترم مشهد مراجعه کرده اند ولی نتیجه خاصی نگرفته اند و کمک چندانی نشده است و فقط اندک کمکی از سوی مووسه خیریه آبشار عاطفه ها انجام شده است . (مدارک نامه به دفتر آیت الله علم الهدی و نامه موسسه آبشار عاطفه ها در زیر پیوست می شود )

 

این خانواده در خانه ای کوچک و ۵۰ متری در مشهد زندگی می کنند که ابتدا یک میلیون تومان رهن و ماهیانه ۲۷۰ هزار تومان اجاره پرداخت میکنند که در زیر تصویری از اجاره نامه را مشاهده میکنید :

همانطور که مشاهده میکنید تا چند روز دیگر مهلت اجاره خانه این عزیزان رو به اتمام است و با پول پیشی که دارند در مشهد نمی شود منزلی پیدا کرد و میخواهیم به لطف کاربران عزیز آبی پوشان مبلغی تهیه و برای پول رهن منزل این خانواده آبی دل عزیز اهدا کنیم تا بتوانیم اندکی از گره این خانواده را باز کنیم .

برای کمک به این خانواده روی عکس زیر کلیک کنید و هر مبلغی که میتوانید و در توانتان است یادداشت کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات خود به صفحه پرداخت آنلاین بروید . اگر امکان پرداخت آنلاین را نداشتید با ما برای نحوه کمک هماهنگی داشته باشید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.