کمی بیشتر خویشتن دار باشیم

#چند_کلام_با_شما

🖌 کمی بیشتر خویشتن دار باشیم
چون جواب ابلهان خاموشی ست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹یاد بگیریم و متوجه باشیم که قرار نیست روی هر تیتر و مطلب و خبری در هر نشریه یا خبرگزاری یا هر کانال مجازی خیلی زود از کوره در برویم و رگ غیرت و تعصب مان نسبت به نویسنده و آن جهت مطلب و خبر باد کند و در فکر انتقام یا جوابگویی یا اعتراض و گلایه و … و … باشیم.
🔹آن نشریه یا آن خبرگزاری یا آن کانال، اختیار دارد و آزاد است که هر مطلبی را به سود یا به ضرر یا به طرفداری یا به انتقاد علیه کسی بنویسد، قرار نیست که بخواهیم در برابر هر مطلب و خبری زود واکنش نشان دهیم.
🔹هر چند سکوت در این لحظات بسیار سخت است و شاید همان عده و طرف های مقابل به خیال اینکه هواداران آبی تایید کننده مطالبشان هستند یا حرفی برای گفتن ندارند پس سکوت کرده اند.. شاید فرض شان بر این باشد اما باز هم اشکالی ندارد.
🔹ما باید یاد بگیریم و بسیار متوجه این باشیم که حاشیه ها و تخریب ذهن ها بزرگترین و مهمترین وظیفه منتقدان و مخالفان باشگاه استقلال است و این از کوره در رفتن ها و عصبانیت ها و واکنش نشان دادن ها بیشتر از اینکه بخواهد آنها را از نوشتن اینگونه مطالب باز دارد و به نوعی عقب نشینی صورت بگیرد، بیشتر آنها را تشویق به تکرار اینگونه مطالب می کند.
🔹ما هواداران آبی بهتر است در مقابل اینگونه مطالب کمی، فقط کمی خویشتن دار باشیم و بهتر است تیم محبوب خودمان را تشویق کنیم و انتظار داشته باشیم که استقلال محبوبمان با نتایج خوب و درخشان و قابل قبولی که در لیگ می گیرد جواب دندان شکنی به یاوه گویی ها و انتقادهای بی پایه و اساس مخالفان بدهد.
🔹کری خوانی هم برای خودش اصول و قواعدی دارد و اگر بخواهیم بیشتر وقت خودمان را به پاسخگویی و اعتراض و کری خوانی با نشریات و خبرگزاری ها و کانال ها و صفحات مجازی مختلف مخالف استقلال اختصاص دهیم خودمان ضرر خواهیم کرد و فشارها را خودمان به تیم محبوبمان وارد خواهیم کرد.
🔹هر چند از طرفی معتقد هستیم که قرار نیست تا همیشه یا به مدت طولانی سکوت کنیم، اما بهترین راه حل در برابر یاوه گویی ها خاموشی است همچنان که می فرمایند: جواب ابلهان خاموشی ست.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.