کنفرانس خبری استراماچونی قبل از بازی با گل ریحان

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل ریحان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی با گل ریحان؟

اول از همه اینکه بازی‌های جام حذفی برای ما خیلی مهم است. ما برای‌مان مهم است از این مرحله عبور کنیم. به حریف فردای خود احترام می‌گذاریم. ما فرصت این را داشتیم که با آن‌ها یک بازی در دوران آماده‌سازی خود داشته باشیم. در آن بازی دیدم که آن‌ها تیم خوبی هستند و نشان‌های خوبی از این مورد را دیدم. به آقای نصرتی بابت عملکرد خوبشان در آن بازی تبریک می‌گویم. در همه کشورهایی که بازی‌های جام حذفی به صورت مستقیم وجود دارد، تیم‌های بزرگ باید با تمرکز بالا در مسابقات حاضر شوند چون برای تیم‌های کوچک‌تر فرصت خوبی است تا با تیم‌های بزرگ بازی کنند. من فکر نمی‌کنم که فردا یک بازی آسان پیش روی ما باشد.

چرا می‌گویید گل ریحان تیم کوچکی است؟

منظورم این بود که آن‌ها در لیگ متفاوتی هستند و منظور بدی نداشتم. همانطور که گفتم ما به آن‌ها خیلی احترام می‌گذاریم. آن‌ها مربی خیلی خوبی دارند و در بازی دوستانه‌ای که با آن‌ها داشتیم، در نیمه دوم تیم آن‌ها بهتر از ما کار کرد. آن‌ها بازیکنان خوبی مثل دیوسالار و خرسندنیا را در اختیار دارند. ما باید تمرکز داشته باشیم و گل ریحان هم در لیگی که بازی می‌کند، تاکنون نباخته است.

مصدومیت محسن کریمی و تغییرات در فاز تهاجمی استقلال؟

اینجا باید یک نکته مهم تر را باز کنیم. از روزی که من به استقلال آمدم، ایده من این بود که بازی هجومی را ارائه کنم و با دو فروارد می‌خواستم کار کنم ولی در اول فصل به خاطر کمبود بازیکنان هجومی، با یک مهاجم نوک بازی کردیم. بعد از بازی اول، تصمیم گرفتم به بازیکنانی که ندارم، اهمیت ندهم و تصمیم گرفتم با فلسفه خودم بازی کنم. حتی اگر الان آن بازیکنان کامل را برای این سیستم ندارم. زمانی که استقلال من را استخدام کرد، برنامه‌اش این بود که در گذر زمان یک چیز قوی برای این باشگاه بسازم. حتی اگر الان خیلی از بازیکنان را در جلوی زمین ندارم، برنامه‌ام را تغییر نمی‌دهم. الان قطعا افرادی که صد درصد کامل در بخش هجومی نیاز دارم را نه در زمین و نه نیمکت اختیار ندارم. با این‌حال به فلسفه خودم ادامه می‌دهم. حتی اگر بازیکنانی که می‌گذارم، در پست خودشان بازی نکنند، ولی سیستم را تغییر نمی دهم چون دوست دارم یک ساختار ایجاد کنم و زمان نقل و انتقالات، بازیکنان آن سیستم را جذب می‌کنم. ما شخصیت و فلسفه خود را خواهیم داشت و نیاز بود این مسئله را توضیح دهم.

مصدومیت حسینی؟

حسینی در اول بازی با ذوب آهن آسیب دید ولی بازی را ادامه داد. او بعد از بازی دید که دستش ورم کرده است. امروز با حضور او و کادرپزشکی درباره فردا تصمیم می‌گیریم. اگر او نتواند باز یکند، پورحمیدی یک دروازه‌بان خوب و جوان است. ما در هر دو حالت، دروازه‌بان خوبی در دروازه خواهیم داشت.

در صورت نبود حسینی، گلر دوم کیست؟

یک بازیکن از آکادمی به تیم اضافه می‌شود. دو دروازه‌بان امید خوب داریم که غلامپور تصمیم می‌گیرد کدام یک به تیم اضافه شوند.

بازی‌های خوب استقلال ولی ناکامی در نتیجه؟

اول از همه خیلی ناراحت و متاسفم که تاکنون نتوانسته‌ایم پیروز شویم. اگر بخواهیم بازی اول را قضاوت کنیم، خیلی فاصله زیادی متوجه می شوید که فاصله ما با حریفان زیاد است. صادقانه بگویم که خیلی‌ها معتقدند که ما برخی امتیازات را در شرایط خاصی از دست دادیم و لیاقت ما در این نقطه رده‌بندی لیگ نیست. هیچکس از این موضوع ناراحت نیست. همانطور که گفتم ما تلاش می‌کنیم تا یک چیز محکم و قوی برای استقلال بسازیم به خاطر اینکه من فکر می‌کنم این تنها راه موفقیت است. این بهانه نیست و این چیزی است که ما روی آن کار می‌کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.