کنفرانس خبری شفر بعد از بازی با ذوب آهن

وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن  اظهار داشت:امروز بازی خوبی از جانب هر دو تیم برگزار شد.ما می‌دانستیم ذوب‌آهن با سبک متفاوتی نسبت به سال قبل بازی می‌کند، با فوتبال بهتر و بازی بلند کمتر.

وی افزود: هوا خیلی برای مسابقه دو تیم گرم بود.

شفر تاکید کرد: ما دو گلی که خوردیم روی ۲ ضربه کرنر بود، مشکل ما این بود که باید توپ برگشتی را مهار می‌کردیم. در مورد توپ‌های آزاد هم خوشحال نیستم چون خیلی ضربه آ‌زاد داشتیم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که تیمی جدید داشته باشیم با بازیکنان جوان. رضا آذری یک بازیکن جوان است که به تیم ما اضافه شده است. طبیعی است که تیام را از دست دادیم ولی روح‌الله باقری بازی به بازی بهتر می‌شود.

* ذوب‌آهن جزء تیم‌های بالانشین امسال خواهد بود

شفر تأکید کرد: ما قبل از زدن ضربات کرنر حریف ۲ بار توپ را در وسط زمین از دست دادیم که همان توپ‌ها تبدیل به گل شد. به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم این تیم در ادامه فصل در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیرد.

* در بازی با پیکان هم از ضربات ایستگاهی استفاده نکردیم

سرمربی استقلال با اشاره به ضربات ایستگاهی تیمش گفت: بابت این موضوع خوشحال نیستم چون چند موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد، در بازی به پیکان هم همین شرایط بود، باید کارهایی که در تمرین می‌کنیم را در زمین هم پیاده کنیم.

* در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم باید نتیجه را عوض کنید

وی ادامه داد: در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم باید به زمین بروید و نتیجه را عوض کنید. ما سیستم بازی را تغییر دادیم و یک هافبک دفاعی در وسط زمین گذاشته و دو مهاجم هدف به زمین فرستادیم. به خاطر این بود که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

* اگر غفوری به جام جهانی می‌رفت عملکردش بهتر هم می‌شد

شفر با اشاره به مشکلات تیمش گفت: یکی از مشکلاتی که ما داشتیم این بود که برخی از بازیکنان مثل نویمایر و علی کریمی دیر به تمرینات اضافه شدند و از نظر فیزیکی و بدنی عقب‌تر از سایرین هستند. امروز ووریا غفوری ۲ گل زد و در سمت راست دفاع استقلال بازی کرد و فکر می‌کنم اگر به جام جهانی می‌رفت عملکرد بهتری هم داشت.

* آقای شفر ناراحتیم سوال نمی‌پرسیم

بعد از آنکه صحبت‌های شفر تمام شد یکی از خبرنگاران اصفهانی به نمایندگی از سایر خبرنگاران خطاب به سرمربی استقلال گفت: آقای شفر ۳ مسابقه است که شما به اصفهان می‌آیید اما در نشست‌های خبری قبل از بازی حاضر نمی‌شوید. ما به احترام شما به این جلسه نشست آمدیم اما به خاطر اینکه از شما ناراحتیم سئوالی نمی‌پرسیم.

در این زمینه محمد حسین زرندی مترجم شفر گفت که پرواز تیم استقلال به اصفهان ۸ شب بود که با تأخیر انجام شد و حتی جلسه هماهنگی مسابقه هم ساعت ۱۰ شب برگزار شد.

احسان بعیدی مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن هم گفت: هماهنگی‌ها برای انجام تمرین به عهده سرمربی تیم است و شفر سرمربی استقلال تشخیص داد که تیمش در تهران تمرین کند.

* در بازی بعد حتماً به نشست خبری قبل از بازی می‌آیم

شفر بعد از شنیدن این صحبت‌ها اظهار داشت: در بازی بعدی که داشته باشم حتماً در نشست خبری قبل از بازی حاضر می‌شوم. اصفهان شهر زیبایی است که مکان‌های تاریخی زیادی دارد. متأسفم که نتوانستم زودتر به اصفهان بیایم اما در بازی بعدی حتماً به نشست خبری قبل از بازی هم می‌آیم و شما هم قول بدهید که از من سئوال بپرسید. با این حال اکنون نشسته‌ام تا سوال‌هایتان را بپرسید.

* ارتفاع شهر اصفهان چقدر است؟

شفر بعد از اینکه کسی از او سئوالی نپرسید رو به خبرنگاران کرد و گفت: من از شما یک سوال دارم، ارتفاع شهر اصفهان چقدر است؟ ۱۰۰ متر یا ۱۵۰۰ متر؟ شرایط در این ارتفاع برای بازیکنان سخت می‌شود.

در این لحظه یک خبرنگار به شفر گفت اما اگر شما زودتر به اصفهان می‌آمدید و تمرین می‌کردید برای بازی آماده‌تر بودید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.