کنفرانس خبری شفر قبل از دیدار با پیکان

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان حاضر شد.
مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

صحبت اولیه؟

هر زمان که به نشست خبری می آیم، از دیدار شما و دیدار بعدی خوشحال هستم ولی می دانید که در چند هفته گذشته ما مشکلاتی داشتیم که به تیم وارد می شود و روی شانه های من است. همیشه می شنوم که باید برنده باشیم. در هفته های اخیر با تمرکز بالا در تمرین کار کردیم و بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند. منشا شرایط متفاوتی داشت و نمی توانست زودتر اضافه شود اما بازیکنان دیگر زودتر اضافه شدند ولی نیاز به تمرین بیشتر و درک تاکتیکی و همراهی با دیگر بازیکنان دارند. هر زمان که می‌خواهیم دوباره مسابقات را آغاز کنیم، مشکلاتی داریم.

وضعیت تیم؟

چیزی که من در ذهن خود دارم این است که شاید بخواهم در مسائل جدا از بازی روز دیگری صحبت کنم. بازی با پیکان همیشه سخت است و در ورزشگاه آزادی با پیکان بازی کردیم و این بازی نیز برای ما سخت است. با بازیکنان جدید کار کردیم؛ پاتوسی بازیکن بسیار خوبی است و به همراه اعضای کادرفنی بازی های او را دیدیم اما هنوز شرایط او مشخص نیست. ایسما نیز بازیکن بسیار خوبی است اما به زمان نیاز دارد. ۵-۶ هفته در تمرینات تیمی نبوده و باید بیشتر آماده شود و زمانیکه آماده شود همان بازیکنی است که به او نیاز داریم. تا امروز بعد از ظهر و امشب اطلاعات بیشتری راجع به تیم به دست می اوریم. امروز تمرین آخر قبل از مسابقه برگزار می شود و هنوز ترکیب ما مشخص نیست. یک یا دو پست را باید بیشتر بررسی کنیم.

منشا؟

او امروز تمرین می کند و شاید سیستم ما برای او جدید باشد. از الان نمی توانم درباره او صحبت کنم. او باید سبک بازی ما را بشناسد و بازیکنان نیز باید سبک بازی او را بشناسند. از هواداران می خواهم به بازیکنان جدید ما، ایسما، پاتوسی، نورافکن و منشا زمان بدهند. نباید اتفاقی که برای گرو رخ داد تکرار شود. ده دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که انتقادات شروع شد. از هواداران می خواهم که به بازیکنان جدید زمان بدهند تا آنها خود را پیدا کنند. همیشه به هواداران نیاز داشتیم و آنها همیشه به ما کمک کردند و امیدوارم باز هم کمک کنند. همه بازیکنانی که در تیم داریم و ویژه بازیکنان جدید را می خواهیم بازی دهیم.

او افزود: ما ۳ روز بعد از بازی آسیایی با سپاهان بازی داریم و نمی دانم چه کسی برنامه را نوشته است. ما همه نفرات مانند تبریزی و روح الله باقری را نیاز داریم. ما بازی های زیادی در نیم فصل دوم داریم. دورتموند صدرنشین بوندس لیگا است و گاهی یک بازیکن بازی می کند و گاهی یک بازیکن استراحت می کند. در یک نیم فصل سخت و فشرده یک بازیکن نمی تواند در همه دیدارها به میدان برود و همه بازیکنان باید از نظر ذهنی و جسمی آماده باشند و این را به همه بازیکنان می گویم. بازیکنان ملی پوش ما به تیم اضافه شدند. آنها یک مقدار ناراحت بودند اما سایر بازیکنان و اعضای کادر به آنها کمک می کنند تا شروع دوباره ای داشته باشند و با تجربه و قدرت خود به تیم کمک کنند.

طارق؟
او در جام ملت ها مصدوم شد و اکنون اینجا حضور دارد و باید به کلینیک دکتر نوروزی برود. او را ندیدم و از وضعیت او مطلع نیستم و دکتر نوروزی باید او را ببیند و درباره وضعیت او به من خبر دهد.

بازیکنان همگی به من نشان می دهند که برای بازی آماده هستند. جوان بودن، ملی پوش بودن یا دیگر موضوعات فرقی ندارد و هر کس آماده تر باشد، بازی می کند. ما وقت کافی برای استراحت و ریکاوری نداریم و بازیکنان باید گاهی استراحت کنند تا دیگران به میدان بروند.

پیکان؟
می خواهیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.