کنفرانس خبری مظلومی بعد از برد سپاهان

مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود اگرچه بردیم و بازی زیبایی بود و سپاهان هم خوب بازی کردیم و نگذاشتیم این تیم از موقعیت‌هایشان گل بزنند. خیلی خوب شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم و بازیکنان ما نیمه اول عقب نشینی کردند و این عقب نشینی خواسته ما نبود. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم می‌دانستیم سپاهان حمله می‌کند و بازیکنان سرعتی را به میدان آوردیم و خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم بیش از ۲ گل بزنیم. سپاهان هم خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: فقط یک گلایه بکنم در دفاع از حسین فرکی که همکار خودم مربی که تیم را فصل قبل قهرمان کرده و فصل قبل از آن هم فولاد هم قهرمان کرده است. شرایطی پیش می آید و گاهی اوقات برای ما هم پیش می‌آید و نباید به مربی توهین کرد و واقعا تاسف خوردم.

مظلومی تاکید کرد: برای برد به اصفهان آمده بودیم و بردیم و می‌خواستیم قبل از دربی با روحیه‌ای بهتر به مصاف رقیب دیرینه مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

وی گفت: سپاهان رقیب ما بود و اگر با احتیاط بازی می‌کردیم بازی را می‌باختیم و احتیاط در برنامه بازی ما نبود و اگر درگیرانه با سپاهان بازی نمی‌کردیم آنها ما را عذاب می‌دادند. برنامه ما این بود که محکم بازی کنیم.

سرمربی استقلال در مورداینکه چرا قبل از حضور در نشست خبری با تلویزیون صحبت کردید، گفت: بازی پرسپولیس است و مجبور بودیم که چنین کاری بکنیم. تلویزیون زمانش کم بود صحبت نکردم ولی گفتند دستور است و باید بیایید و صحبت کنید.

وی در مورد مصدومان تیم استقلال در بازی دربی، گفت: همه خوب هستند و خسرو حیدری را هم ریسک نکردیم و امروز بازی ندادیم و برای دربی مشکلی نداریم وخیالتان راحت باشد.

سرمربی استقلال در مرد وضعیت سپاهان نیز خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و باید هواداران حمایت کنند. در تمام پست‌ها بازیکنان قوی و خوبی دارد و باید به فرکی فرصت بدهند تا تیم را جمع و جور کند.

وی در مورد بازی اسماعیلی گفت: همه فیکس بازی می‌کنند و اسماعیلی بعد از مصدومیت از ناحیه بینی و در تیم امید مدتی بازی نکرد و امروز در غیاب چشمی او را به میدان فرستادیم.

مظلومی در مورد اینکه فقط جاسم کرار در استقلال حاشیه دارد، گفت: بنده خدا اصلا حاشیه ندارد، با منطق صحبت کنید. بازیکن بزرگی مثل جاسم کرار ۵ دقیقه برای استقلال با دل و جان بازی می‌کند. خیالتان راحت مشکلاتی داشت که حل شد و دیگر برای استقلال مشکل ایجاد نمی‌کند. این مشکلات و همه چیز فقط گردن من افتاده است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با وجود مشکلات مالی که در باشگاه داریم رفاقت بازیکنان کم و کاستی را پوشش می‌دهد و این پشتوانه خوبی برای من مربی است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه ریسکی بود ترکیب امروز تیم‌تان مقابل سپاهان، گفت: نه، ما یک تیم ۲۵ نفره هستیم و هم بازیکن جوان و با تجربه داریم و بازی سنگینی امروز داشتیم و فقط ۴ روز برای دربی وقت داریم و به دنبال بالا بردن کیفیت دربی هستیم ولی ما و پرسپولیس فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. به خاطر این فشردگی است که برهانی بازی قبل فیکس است و این بازی در فهرست ۱۸ نفره ما نیست. تفاوتی بین بازیکنان نیست.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.