کنفرانس خبری مظلومی قبل از دیدار با استقلال خوزستان

مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان ضمن تبریک سال نو گفت: خیلی خوشحالم که در استان خودم هستم و دیداری تازه می‌کنم با آب و هوای خوب خوزستان.

وی افزود: خودتان می‌دانید بازی حساسی بین دو تیم اول و دوم جدول برگزار می‌شود و تبریک می‌گویم به استقلال خوزستان که تا اینجا نتایج خوبی گرفته و رقیب سرسختی برای ما بوده است. به همین دلیل مسابقه فردا یک فینال است که ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا دست پر اهواز را ترک کنیم و هدف ما هم کسب سه امتیاز خواهد بود.

سرمربی تیم استقلال افزود: ما تیم حریف و تاکتیک‌هایش را می‌شناسیم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم و من امیدوار هستم با استفاده از این تمرینات خوب نقاط مثبت حریف را خنثی و از نقاط منفی آن‌ها نهایت استفاده را ببریم.

مظلومی با اشاره به حضور هواداران گفت: امیدمان به حضور پر رنگ تماشاگران استقلال است و دوست دارم عیدی خوبی به آن‌ها بدهیم. ویسی مربی خوبی است و جوان و آینده دار است. تیم او هم جوان و بازیکنانش آینده فوتبال ایران هستند و من امیدوار هستم بتوانیم مقابل تیم حریف نتیجه خوبی کسب کنیم. جا دارد از باشگاه فولاد نیز تشکر کنم که زمین تمرین را در اختیار ما قرار داد و همکاری خوبی با باشگاه استقلال داشت.

مظلومی در مورد اینکه این بازی فینال لیگ است گفت: در لیگ برتر هفت بازی دیگر باقی مانده تا این مسابقات تمام شود و ان‌شالله با تلاش بازیکنان مان بتوانیم در بازی فردا به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مطمئن باشید که جای خالی بازیکنان مصدوم را بازیکنان جوان به خوبی پر می‌کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.