کنفرانس خبری منصوریان قبل از دیدار با نفت در جام حذفی

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت : یک بازی بسیار سخت و محکم و نفس گیر برای ۲ تیم خواهد بود. کاملا تیم نفت را می شناسیم. طبیعی است چون ۲ سال آنجا بودیم اگرچه دایی چند نفر را به این تیم اضافه کرده است. آنها تیم منسجمی هستند و رتبه خوبی هم در جدول رده بندی لیگ برتر دارند. تمام اعضای تیم ما از جمله بازیکنان، کادرفنی و پزشکی با هم متحد شدند تا فردا مقابل نفت به برتری برسیم.

وی درباره لیست ورودی و خروجی تیمش افزود: من فقط درباره بازی صحبت می کنم. ما تا آخرین روز بازیمان در لیگ نه لیست خروجی می دهیم و نه لیست ورودی. اصول کار این است که در فاصله تعطیلات درباره این مسائل تصمیم گیری کنیم.

سرمربی استقلال درباره غیبت یعقوب کریمی وفرشید اسماعیلی تصریح کرد: برخلاف اینکه برخی از دوستان در برنامه های تلویزیونی کارشناسی کردند که منصوریان به ترکیبش خیلی دست می زند. این ساختار است که رو به جلو حرکت می کند. ما این تجربه را از ۲ سال قبل در آسیا، لیگ و حذفی برای خودمان آوردیم. ما از فردا رد شویم، نزدیک ۷ بازی به ما اضافه می شود و با ۱۳ نفر نمی توانید بازی کنید. برای همین باید ساختار خود را ببینیم. ۲ بازیکن جوان ما خیلی خوب کار کردند و ۲ کارته شدند و ۲ جوان دیگر جایگزین اینها می شوند. قطع به یقین عملکرد خوبی خواهند داشت و رو به جلو حرکت می کنیم. برای ما مهم ساختار است که اگر ترکیب تغییر کرد، ساختار عوض نشود.

منصوریان در ادامه گفت: من خوش شانسی ام این بود که دوران مربیگری ام را با تیم امید شروع کردم و این به من نشان داد که می توانیم به جوان اعتماد کنیم. آن بازی میلاد زکی پور را بازی دادیم که خیلی خوب بازی کرد. مجتبی حقدوست، فرشید اسماعیلی و… را داریم. در این بازی نیز امید نورافکن را در ۱۸ نفره خود داریم. در چند بازی قبل هم بهنام برزای در ترکیب بود که خیلی خوب بازی کرد. اعتقاد دارم کنار جوان باید به باتجربه خوب و سروحال نیز داشته باشیم. جوان هم باید از تمام پتانسیلش استفاده کنیم. الحمدالله جوانان خوبی داریم و هر کدام که سروحال باشند، در ترکیب ما قرار می گیرند. میعاد یزدانی نیز می تواند به ما کمک کند. شنیدم جلالی یک طرحی داده که ۳ بازیکن زیر ۲۳ سال را می توانیم به نیمکت اضافه کنیم که خیلی خوب است.

وی درباره شانس کسب سهمیه آسیا افزود: جام حذفی همیشه یک میانبر خیلی خوبی است اما فعلا سهمیه آسیا را نگاه نمی کنیم و نفت را نگاه می کنیم. اگر نفت را سپری کنیم، باید به نیمه نهایی برویم. ما ۱۸ بازیکن باصلابت داریم و به بچه ها هم گفتم که در لیگ هم به نتایج سایر تیمهای دیگر نگاه نکنیم و به تدریج می توانیم به عنوان یک تیم مدعی خودمان را مطرح کنیم.

منصوریان در پایان گفت: پیشنهاد صبح امروز ما به نفت این است که در استادیوم آزادی بازی کنیم. با توجه به اینکه علی دایی از وضعیت زمین تختی رضایت نداشت، این پیشنهاد را دادیم. نفت تیمش خیلی خوب است و ما هم تیممان روی زمین بازی می کند. اگر علی دایی  با این موضوع موافقت کند، به میزبانی نفت در آزادی برگزار کنیم. در تختی ۱۰ هزار جمعیت می آید و شاید در آزادی بتوانیم تماشاگر بیشتری داشته باشیم. میزبانی و بلیت فروشی هم با آنها باشد اما وضعیت زمین تختی از زمانی که من آنجا بودم، بدتر شده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.