کنفرانس خبری وینفرد شفر قبل از دیدار با خونه به خونه

وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از بازی فینال در جمع خبرنگاران درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟
به همه سلام می کنم. خوشحالم که دوباره به این شهر بازگشتم و امیدوارم بتوانیم مسابقه خوبی داشته باشیم. ما الان در فینال جام حذفی هستیم و این یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می شود. اگر شما مسابقات حذفی را در همه کشور ها نگاه کنید، می دانید که حضور در فینال کار سختی است و تنها تیم های خوب به فینال می رسند. این موضوع نیاز به کار سخت و البته کمی خوش شانسی دارد و به همین دلیل من به تیمم افتخار می کنم. دلیل شروع موفقیت ما نه تنها در جام حذفی، بلکه دیگر مسابقات، هوادارانی است که از آنها به دلیل حمایت همیشگی تشکر می کنم. من هیچ وقت فراموش نمی کنم هواداران چگونه بعد از شکست در اولین دربی ما را حمایت کردند. در آن لحظه هواداران ما را حفظ کردند و با رفتاری که نشان دادند، به همه تیم برای پیشرفت بیشتر اعتماد به نفس دادند. من بعد از این مسابقه یک مقدار احساساتی و هیجانی شدم. هیچکس بعد از شکست حرف بدی به ما نزد و از ما برای بازی های بعدی حمایت کردند. هواداران به ما نشان دادند که پیشرفت و بهتر شدن فوتبال استقلال را می خواهند و ما بسیار بسیار خوشحالیم که این کار را انجام دادیم. از همه دوباره تشکر می کنم. فکر ما و هواداران یکی است و می خواهیم استقلال را برای موفقیت در آسیا پایه گذاری کنیم.
بازی آسانی نداریم و اینگونه نیست که از پیش برنده باشیم. ما باید تلاش کنیم و ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کنیم و مطمئنا تیم من این کار را انجام می دهد. در هفته های گذشته من و فرزندم با باشگاه مذاکره کردیم. در روزهای پایانی خیلی استرس داشتیم. مدیرعامل باشگاه امروز اینجا هستند و امیدوارم یک پیام مثبت برای من و کادرفنی داشته باشند. نه فقط برای کوتاه، بلکه برای مدت طولانی می خواهیم استقلال تیمی قوی در آسیا باشد و به همین دلیل به کار حرفه ای نیاز داریم. ما این کار را ۸ ماه انجام دادیم و اگر بیشتر انجام دهیم همه ما با هم در سمت موفقیت حرکت می کنیم.

استقلال می تواند مانند پرسپولیس جام بگیرد؟
از صحبت های مالک باشگاه حریف خوشحال نشدم. این موضع گیری علیه تیم ما، داوری و فدراسیون فوتبال منصفانه نیست. امروز باید خیلی خوب بجنگیم و ۹۰ دقیقه روی بازی تمرکز داشته باشیم.

امروز تمدید می کنید؟
مدیرعامل باشگاه اینجا هستند. همه صحبت هایی که با یکدیگر داشتیم اکنون مشخص است. قبل از اینکه می خواهیم سوار اتوبوس شویم، می توانید از من مجددا سوال کنید.

با توجه به ضعف خونه به خونه، با تیم دوم به میدان می روید؟
من فکر می کنم با این سوال به خونه به خونه احترام نگذاشتید. ما باید با بهترین تیم به میدان برویم، خیلی سخت کار کنیم، بدون اشتباه و با تمرکز و بدون خطای اضافه بازی کنیم. دقیقا همان شرایطی که برابر العین و الهلال داشتیم، در این دیدار داریم و بازیکنان با صد در صد توان خود به میدان می روند.

دلیل طولانی شدن تمدید قرارداد مسائل مالی است؟
نه. بحث من فقط پول نیست. خیلی از شایعات و صحبت هایی که مطرح می شود، مهم نیست. برای من موضوعی که بسیار مهم است، اعتماد و کار با هم و متقابل است. اگر می خواهیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم، باید در یک مسیر باشیم و به چپ و راست نرویم. برای این کار تجربه کافی داریم. ما کادرفنی بسیار بسیار خوبی داریم و البته بهترین هواداران ایران برای ما هستند.

لیست ورود یا خروج ارائه کردید؟ امروز قرارداد رسمی می شود؟
لیستی در کار نیست و رسمی نشده است. امیدوارم این موضوع که شما می گویید(تمدید قرارداد) امشب انجام شده باشد. اگر صحبت هایی که با یکدیگر انجام دادیم، مشخص و واضح باشد، من قراردادم را می خوانم و اگر همه چیز مانند توافق باشد، تمام می شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.