گردانی: با تراکتور قرارداد دارم و می مانم

گردانی
حبیب گردانی در رابطه با شرایط اخیر خود گفت: در حال حاضر که به صورت انفرادی تمرین می کنم، هنوز تمرینات تیم شروع نشده و من هم منتظر تماس تراکتورسازان هستم تا تمرینات مان را آغاز کنیم.

وی در رابطه با صحبت هایی مبنی بر مذاکره وی با تیم های دیگر لیگ برتر گفت: کاملا تکذیب می کنم، من یک سال دیگر هم با تراکتورسازی قرارداد دارم چرا باید با تیم های دیگر مذاکره کنم؟ تاکنون من با هیچ تیمی مذاکره نکردم و مذاکره هم نخواهم کرد، مگر اینکه تراکتورسازی من را نخواهد.

مدافع سرخپوشان تبریزی، راجع به اختلافات به وجود آمده بین وی و باشگاه گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و مسائل مربوط به اواخر فصل پیش نیز حل شد و دکتر تیم مصدومیت من را تایید کرد و در حال حاضر هیچ مسئله ای بین ما وجود ندارد.

گردانی ادامه داد: همانطور که گفتم من بازیکن تراکتورسازی هستم و دوست دارم در این تیم بازی کنم، تنها دریک صورت در این تیم نمی مانم و آن هم در صورتی است که تراکتورسازی من را نخواهد که در آن صورت هم مطمئن باشید از تبریز بیرون می روم. برای اینکه نسبت به تیمم تعصب دارم و دلم می خواهد تا زمانیکه در شهرم بازی می کنم در تیم تراکتورسازی باشد.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.