گزارشی از حضور تماشاگران عصبانی در تمرین استقلال

با تصمیم کادر فنی استقلال، لیدرها و هواداران معترض این تیم که مقابل در اصلی ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند، اجازه پیدا کردند که در زمین شماره دو آزادی حضور یابند. حضور آنها در محل تمرین حواشی در پی داشت.

* هنگامی که نصرالله عبداللهی مشاور بهرام افشارزاده در محل تمرین شرکت کرد، لیدرهای استقلال به سمت او رفته تا به دلیل شکست استقلال مقابل پرسپولیس به او اعتراض کنند. یکی از لیدرهای استقلال به مشاوره ویژه سرپرست استقلال گفت: یک نفر با بودنش به تیم کمک می‌کند، یک نفر هم با نبودنش. چرا پرویز مظلومی در استقلال مانده است؟ چرا فرزاد مجیدی باید سرپرست استقلال باشد؟ عبداللهی ضمن دعوت لیدرها به آرامش به آنها گفت: بازیکنان و مربیان می‌روند اما شما برای استقلال می‌مانید. من ناراحتی شما را درک می‌کنم اما باید از تیم حمایت کنید.

* لیدرها و هواداران استقلال پس از بیرون آمدن بازیکنان از رختکن، شعارهای «بی‌غیرت‌ها حیا کنید، استقلال را رها کنید»، «بازیکن پولکی نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» و «پیراهن آبی بابا غیرت داره» سر دادند. پس از آن نوبت به بهرام افشارزاده، پرویز مظلومی و فرزاد مجیدی رسید تا این تعداد علیه آنها شعارهای جالبی بدهند. «مربی بی‌سواد نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم»، «افشارزاده حیا کن، استقلال را رها کن»، «فرزاد مجیدی حیا کن، استقلال را رها کن». شعارهای بود که این تعداد سر دادند.

*عبداللهی بار دیگر به سمت لیدرها رفت تا با صحبت کردن با آنها بتواند فضای تمرین را آرام کند. او به لیدرها گفت: شما در سرما و گرما کنار تیم هستید و حق دارید ناراحت باشید. یکی از لیدرهای استقلال به مشاور افشارزاده گفت: منصور پورحیدری و مظلومی تا چه زمانی می‌خواهند استقلال را نابود کنند؟ پورحیدری زمان ناصر حجازی کارشکنی کرد و او را از سرمربیگری استقلال کنار گذاشتند و یک بار هم زمان امیر قلعه‌نویی این اتفاق افتاد.

* یکی از تماشاگران استقلال که خیلی عصبانی بود به بازیکنان گفت: حتی اگر قهرمان لیگ و جام حذفی هم شوید، دیگر به درد ما نمی‌خورد.

* قرار بود تمرین در زمین شماره دو برگزار شود اما کادر فنی به یکباره تصمیم گرفتند که تمرین به زمین شماره سه انتقال یابد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.