گزارش بازی استقلال و صبا

تیم های استقلال و صبای قم از ساعت ۱۵:۳۰ در دیداری دوستانه به مصاف هم رفته اند .

برای استقلال در این دیدار وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، میلاد نوری، ایمان عباس‌زاده، خسرو حیدری، محمدرضا سلیمانی، محسن کریمی، امید ابراهیمی، میلاد سلیمان‌فلاح و سجاد شهباززاده از ابتدا به زمین رفته اند .

قبل از شروع مسابقه مهدی تارتار سرمربی صبای قم برای دقایقی با محمود فکری مربی تیم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*پیروزی قربانی و هادی شکوری دو بازیکن سابق تیم استقلال نیز قبل از شروع مسابقه با شاگردان امیر قلعه‌نویی خوش و بش کردند. قربانی به محض اینکه جواد زرینچه را دید سمت وی رفت و برخورد گرمی با مربی استقلال داشت. همچنین وحید طالب‌لو نیز با مدافع تیم فوتبال صبا خوش و بش کرد.

*هنگامی که اعضای تیم استقلال مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند حنیف عمران‌زاده با صدای بلند خطاب به میرشاد ماجدی سرپرست این تیم گفت آقای ماجدی بگویید چمن را آب بدهند ما چگونه باید بازی کنیم؟

*حدود ۵۰نفر از هواداران تیم استقلال برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند.

*اعضای یک مرکز بسیج با حضور در کمپ زنده یاد حجازی تماشاگر بازی استقلال و صبا خواهند بود.

*رضا عنایتی، آرش برهانی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده نفراتی هستند که در مسابقه امروز حضور ندارند و همگی در کمپ حجازی حضور پیدا نکرده‌اند.

*در نیمه اول سه بار دروازه استقلال باز شد و جلال الدین علی محمدی در دقیقه ۱۰ روی پاس ایوب کلانتری گل اول را به صبا رساند همچنین کلانتری در دقایق ۴۴ و ۴۵ دوبار دیگر روی اشتباه مدافعان استقلال دروازه طالب لو را باز کرد .

*با شروع نیمه دوم امیر قلعه نویی که مشخص بود از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد وحید طالب لو، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا را از زمین بیرون کشید و فروزان، بیک زاده و چندین بازیکن جوانش را به زمین فرستاد.

*در دقیقه ۵۵ مسابقه گل چهارم صبا روی اتفاقی عجیب رخ داد. پاس به عقب مدافع استقلال به محسن فروزان رسید که این بازیکن قصد داشت توپ را دور کند اما ضربه او به سر مدافع تیمش برخورد کرد و درون دروازه استقلال جای گرفت.

 

*در دقیقه ۷۸ مسابقه روی پاس میلاد نوری محسن کریمی جوان آینده دار استقلال که دو گل به آلومینیوم زده بود روی حرکت تک به تک دروازه بان صبا را پشت سر گذاشت و گل اول آبی پوشان را به ثمر رساند تا بازی ۴ بر یک شود.

*مهدی تارتار در نیمه دوم این مسابقه بیش از نیمی از تیم خود را تغییر داد و بازیکنان جوان خود را به میدان فرستاد.

استقلال با نتیجه چهار بر یک مغلوب صبا شد .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.