گزارش تمرین استقلال ۹۳/۱۰/۲۰

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه المپیک جزیره کیش و زیر نور برگزار شد.

*در هنگام آغاز تمرین تیم استقلال اعضای تیم پیکان مشغول خروج از زمین بودند و در این لحظه بازیکنان استقلال و پیکان با هم رو در رو شدند.

مهدی رحمتی که چند روز پیش استقلالی‌ها را ندید و خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد امروز با آرش برهانی و اکثر بازیکنان استقلال روبه‌رو شد و بعد از احوال‌پرسی با آنها به رختکن تیمش رفت. البته در این لحظات قلعه‌نویی مشغول خوش و بش با بهتاش فریبا بود.

*بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال که جزو کمیته فنی باشگاه پیکان است امروز نزد قلعه‌نویی رفت و سرمربی تیم استقلال نیز با وی خوش و بش کرد.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن پرداخته و این در حالی بود که کادر فنی تیم استقلال و خود قلعه‌نویی پا به توپ شدند و با یکدیگر آقاوسط بازی می‌کردند.

*هلمکه بازیکنان آلمانی برزیلی استقلال نیز امروز به همراه برهانی در تمرین تیمش حضور داشت و در کنار بازیکنان دوید.

*هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال به اردوی آبی‌پوشان اضافه شد اما در تمرین تیمش شرکت نکرد. وی قرار است از فردا با استقلالی‌ها تمرین کند.

*محمدرضا خرسندنیا و سجاد شهباززاده دو بازیکنی هستند که طی یکی دو روز آینده به اردوی استقلال اضافه می‌شوند این دو نفر با اجازه از کادر فنی به مشهد و تهران سفر کردند.

*محور اصلی تمرین امروز تیم استقلال کار تاکتیکی بود که بازیکنان آن را پشت سر گذاشتند.

*میلاد فخرالدینی در تمرین امروز آبی‌پوشان به صورت اختصاصی دور زمین دویدند.

*مربیان تیم استقلال بعد از تمرین آقا وسط، به تمرین تنیس فوتبال پرداختند و امیر قلعه نویی نیز خودش در این بخش حضور داشت و کُری خوانی او با شاهرخ بیانی و ایمان عالمی در نوع خود جالب بود.

تمرینات تیم استقلال همچنان تا روز پنجشنبه در جزیره کیش دنبال خواهد شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.