گزارش تمرین استقلال ۹۳/۱۱/۲۸

تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

* حنیف عمران‌زاده و یعقوب کریمی غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

* یک دوربین تلویزیونی برای تهیه مستندی درباره عملکرد گزارشگران فوتبال با بازیکنان استقلال و امیرقلعه نویی به صحبت پرداخت.

* با توجه به برگزاری دیدار دوستانه استقلال مقابل پارسه، بازیکنان امروز به تمرین سبک پرداختند.

* جواد زرینچه، مربی استقلال هنگامی که قصد ورود به زمین چمن را داشت به درخواست یکی از هواداران استقلال با او عکس سلفی گرفت.

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان تیم استقلال در گروه‌های سه به سه به تنیس فوتبال پرداختند که بازهم کری بین آنها داغ بود.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال به مدت پنج دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال به بازیکنان این تیم گفت: دیروز مقابل پارسه جدی بازی نکردید و اگر در لیگ نیز بخواهید اینطور بازی کنید به مشکل می‌خوریم.

* فریدون زندی امروز هم با استقلال تمرین کرد.

* هنگامی که قلعه‌نویی در حال صحبت با بازیکنان بود، خسرو حیدری و آرش برهانی در حال گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی بودند.

* با توجه به پولی که از سوی سازمان لیگ به حساب باشگاه استقلال واریز شده است بازیکنان در مورد مقدار پول با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* قرار است رضا عنایتی، وحید طالب‌لو و یکی دو نفر از بازیکنان استقلال برای تماشای دیدار نفت ایران – الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی بروند.

* در زمان بازی آقا وسط هاشم بیک زاده توپ را لو داد که بازیکنان از او خواستند برای جبران این اشتباه حرکات موزون انجام داد که او نیز خواسته آنها را اجابت کرد.

*پس از پایان تمرین امروز استقلال در حالیکه مربیان و کادرفنی زمین تمرین را ترک کرده بودند رضا عنایتی، امید ابراهیمی، وحید طالب لو، محسن فروزان در حضور کریم بوستانی با یکدیگر تمرین ضربات پنالتی انجام داده که در یکی دو نوبت این ضربات به کرکری داغ انجامید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.